فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی‌رود

سخنگوی شورای صنفی نمایش، گفت: درخواست نمایش فیلم «آن شب» و «تهران شهر عشق» اعلام وصول شد اما فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی‌رود.

به گزارش ایمنا، مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه امروز ۲۷ مهرماه شورای صنفی نمایش، گفت: در جلسه امروز درباره مسائل و مشکلات سینما و تهیه‌کنندگان بحث و گفتگو شد، شورا نظرات خود را اعلام کرد و منتظر می‌مانیم ستاد کرونا تشکیل شود و در آن جلسه بحث و گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: درخواست اکران فیلم سینمایی تهران شهر عشق ساخته علی جابر انصاری و آن شب ساخته کوروش آهاری اعلام وصول و همچنین قرار شد تهیه کنندگان و پخش کنندگان فیلم سینمایی تومان ساخته مرتضی فرشباف، سازهای ناکوک ساخته علی حضرتی، مردن در آب مطهر ساخته برادران محمودی و اینجا هم باران می‌بارد ساخته نادر طریقت بعد از این ایام به جلسه شورا بیایند و با آنها درباره مسائل اکران گفتگو شود.

شایسته خاطرنشان کرد: فعلاً فیلم جدیدی به ناوگان اکران اضافه نمی‌شود امیدواریم کرونا کمی فروکش کند تا ما بتوانیم درباره فیلم‌ها تصمیم بگیریم. از همین رو اکران فیلم‌هایی که قرار بود طی چند روز آینده به نمایش دربیاید، به عقب می‌افتد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تصریح کرد: تمام سینماها پروتکل‌های بهداشتی را به طور صد در صد رعایت می‌کنند از همین رو جا دارد از مالکان، مدیران و کارکنان سینما تشکر کنم. سینما جای پاکیزه‌ای است و نکات بهداشتی در آنجا رعایت می‌شود و امیدوارم این موضوع به گوش مسئولان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 450504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.