پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی آستارا تعطیل شد

شهردار بندر آستارا از تعطیلی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در آستارا، اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد ملی کرونا و استانداری گیلان، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ مسافرتی تعطیل است. و از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن آستارا در وضعیت قرمز، از هموطنان استدعا می‌کنیم در حال حاضر از سفر به این شهر خودداری کنند و در خانه بمانند.

شهردار آستارا افزود: شهرداری از آغاز شیوع ویروس کرونا، به صورت مستمر معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

معیتی خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت پاکبانان، آتش نشانان و سایر نیروهای شهرداری آستارا، در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با تلاش شبانه روزی همواره در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده اند.

شهردار آستارا تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری و از ترددهای غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 450140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.