اجرای طرح امنیت محله محور در ۳ کلانتری اصفهان

‌فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری سارقان و خرده فروشان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی با محوریت ارتقای سطح امنیت عمومی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و تفرجگاه‌ها و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم سطح حوزه کلانتری‌های "۱۶، ۱۹، ۲۱" این فرماندهی اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس، ۴۰ خرده فروش موادمخدر و ۲۵ معتاد را دستگیر و بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی به دستگیری ۴۸ سارق در این طرح یک روزه اشاره و تصریح کرد: در ادامه این طرح ۱۷ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدرضا اکبری با اشاره به اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح تعداد ۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شدند، اظهار کرد: طرح امنیت محله محور به منظور ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 449912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.