مجلس به پرونده مطالبات برانکو ورود می‌کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از نشست فراکسیون برای رسیدگی به مشکلات و معضلات باشگاه پرسپولیس به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و پاداش آسیایی بازیکنان پرسپولیس و رفع محرومیت آل کثیر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی فروردین روز سه‌شنبه با اشاره به نشست دوشنبه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس درباره مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بازگشت ثبات و آرامش به این تیم در آستانه فینال آسیا ضروری است.

وی افزود: پرسپولیس، پر هوادارترین تیم باشگاهی کشور بوده و چندین سال است که با وجود کمبودها و کاستی‌ها دل هواداران خود و مردم را شاد کرده و طی سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم پیش از نشست هفته آینده فراکسیون ورزش ظرف امروز و فردا مدیران باشگاه و وزارت ورزش هر چه سریع‌تر تکلیف نحوه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه را برای جلوگیری از محرومیت باشگاه مشخص کنند.

فروردین ادامه داد: اولویت دیگر باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی پرداخت پاداش و حق و حقوق بازیکنان است تا آنها در کنار کادر فنی بتوانند تمرکز کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده تمرینات خود را ادامه دهند. ضمن اینکه این بازیکنان باید حفظ و نفرات مدنظر کادر فنی به تیم اضافه شوند.

وی یادآور شد: موضوع محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس نیز باید تا پیش از برگزاری فینال پیگیری شود تا این محرومیت بی‌منطق با دفاعیات کارشناسی و فنی لغو شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ورزش کشور بسیار اهمیت دارد و قهرمانی در آسیا افتخاری ملی به شمار می‌آید، تأکید کرد: بازگشت آرامش به اردوی سرخ‌پوشان مهمترین مسئله‌ای است که در مقطع کنونی اهمیت دارد و در شرایط فعلی نباید فرصت پیش رو را برای کسب افتخار از دست داد.

کد خبر 449697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.