پیشرفت ۱۵ درصدی پردیس شهید کشوری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه پردیس فرهنگی و ورزشی مجموعه مسکونی شهید کشوری خبر داد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای پروژه پردیس فرهنگی و ورزشی مجموعه مسکونی شهید کشوری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پردیس شهرک شهید کشوری دارای مجموعه‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری است، افزود: این پروژه در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات سفت‌کاری آن آغاز شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو زمین ورزشی روباز با توجه به درخواست چندین ساله اهالی شهرک کشوری آماده شده است.

وی با اشاره به احداث بوستان سایه در شهرک شهید کشوری، گفت: برای احداث بوستان ۷۰ هزار مترمربعی سایه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و زیرساخت‌های آبیاری آن فراهم شده است.

برکت ادامه داد: در فاز دوم بوستان سایه که هشت هکتار وسعت دارد، پیاده‌راه‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری و جاده سلامت احداث شده است.

وی با اشاره به احداث تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه شهید کشوری، گفت: برای اجرای عملیات احداث پروژه مجموعه تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه شهید کشوری ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است که طبق جدول زمانبندی اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در محدوده میدان شهید قوچانی نیز مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شده است.

کد خبر 449650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.