قوانین در مجلس به نفع کشاورزان تغییر کند

امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: کشاورزان همواره در مسیر اهداف انقلاب حرکت کرده‌اند اما در بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها مورد ظلم واقع شده‌اند، قوانین در مجلس به نفع کشاورزان باید تغییر پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تسلیت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، اظهار کرد: انقلاب ما نشأت گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است و اگر در این مسیر حرکت کند دشمن هرگز نمی‌تواند حرکت آن را متوقف کند.

وی گفت: بر عهد و پیمان خود با نظام استوار باید باشیم و نباید دل به تمدن پوشالی آمریکایی‌ها بست، مسئولین نظام در انجام وظیفه از خدمت کردن به مردم کوتاهی نکنند چون خدمت به مردم عبادت است.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای انتظامی از ارکان مردمی هستند و امنیت جامعه به برکت وجود آن‌ها حاصل می‌شود.

اسکندری با تأکید بر لزوم تکریم سالمندان و اهمیت توجه به وضع این قشر در جامعه، تصریح کرد: فرهنگ تکریم به سالمندان در جامعه نهادینه شود چون تکریم آن‌ها یکی از مسائل مدنظر دین اسلام و از سفارشات پیامبر(ص) است.

وی با اشاره به ورود نماینده شهرستان فریدن در مجلس شورای اسلامی به بحث منابع طبیعی و آب منطقه‌ای گفت: با توجه به اینکه این کشاورزان همواره در مسیر اهداف انقلاب حرکت کرده‌اند اما در بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها مورد ظلم واقع شده‌اند، از آنجایی که ریل‌گذاری اقدامات قوه مجریه توسط قوانین قوه مقننه است باید قوانین در مجلس به نفع کشاورزان تغییر پیدا کند.

کد خبر 448857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.