خودکشی مرد زنجانی پس از قتل همسرش

دستگیری افراد بی‌بند وبار در آبادان، خودکشی مرد زنجانی پس از قتل همسرش، مرگ تلخ جوان مرودشتی در درودزن، دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان، دستگیری عاملان درگیری با سلاح سرد در بیمارستان بندرترکمن و تصادف زنجیره‌ای روی پل سید خندان پایتخت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهار زن و سه مرد که در خانه فسادی در آبادان در شرایط غی متعارفی بسر می‌بردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند. این خانه فساد پاتوق مردان و زنان منحرف بود که اهالی منطقه آن را به پلیس اطلاع داده بودند.

اهالی یکی از مناطق شهر آبادان در تماس با مأموران پلیس از وجود یک خانه فساد که پاتوق مردان و زنان منحرف شده است خبر دادند و بدین ترتیب تیمی از مأموران دایره امنیت اخلاقی پلیس اطلاعات آبادان برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و پس از اطمینان از وجود خانه فساد که پاتوق مردان و زنان بدکاره بود، با مقام قضائی هماهنگی کردند تا این خانه فساد را برچینند.

بدین ترتیب مأموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد خانه فساد شدند و با سه مرد و چهار زن که برخی از آن‌ها شوهردار بودند و در شرایط نامناسبی قرار داشتند روبرو شدند. متهمان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند.

خودکشی مرد زنجانی پس از قتل همسرش

مرد جوان که به دنبال مشاجره شدید با همسرش وی را به قتل رسانده و فرار کرده بود وقتی خود را در دام پلیس دید با خوردن اسید قصد خودکشی داشت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده این قتل از هفته گذشته با کشف جسد زنی ۳۹ ساله در یکی از محله‌های خیابان فرودگاه زنجان آغاز شد.

جعفر رحمتی افزود: بعد از اینکه مشخص شد این زن به دست شوهرش خفه شده است، ردیابی‌ها برای دستگیری مرد جوان آغاز شد و کارآگاهان دریافتند قاتل در یک مغازه مخفی شده است، اما وقتی برای دستگیری وی راهی محل شدند متهم که پلیس را در یک قدمی خود می‌دید با خوردن اسید اقدام به خودکشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با دستگیری قاتل بلافاصله پس از اطلاع از خوردن اسید وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات بموقع پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت و هم اکنون تحت درمان و مراقبت است و حال عمومی وی رضایت‌بخش اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه متهم به قتل همسرش اعتراف کرده است، سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام و اظهار کرد: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره با یکدیگر خشونت کلامی و مشاجره لفظی داشتند و این موضوع همیشه به سمت خشونت فیزیکی کشیده می‌شده که این بار به قتل همسر بر اثر خفگی منجر شده است.

مرگ تلخ جوان مرودشتی در درودزن

فرمانده انتظامی مرودشت از غرق شدن جوان ۲۰ ساله در سد "درودزن" این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در سد "درودزن" شهرستان مرودشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، یک نفر در سد مذکور در حال شنا بوده که به علت نامعلوم غرق شده و فوت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد بروز چنین حوادثی برای خانواده‌ها نباشیم.

دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، حین کنترل محورهای ورودی به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست می‌دهند، اما راننده بدون توجه به دستور ایست مأموران از محل متواری می‌شود که در ادامه خودرو طی اقدام بموقع و ضربتی متوقف شد.

حسین بساطی از دستگیری یک زوج جوان در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی دقیق از آن ۵۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران را داشتند، افزود: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

درگیری با سلاح سرد در بیمارستان بندرترکمن

فرماندار بندرترکمن از درگیری با سلاح سرد در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این راستا دستگیر شدند.

محمدعلی کریمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در بیمارستان شهرستان بندرترکمن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی مشخص شد دو نفر با هویت معلوم به وسیله سلاح سرد، داخل بیمارستان با هم درگیر شدند که باعث ایجاد رعب و وحشت بین عوامل و بیماران آن مرکز درمانی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی کرده و در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کنند.

تصادف زنجیره‌ای روی پل سید خندان پایتخت

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از وقوع دو تصادف زنجیره‌ای به فاصله چند دقیقه روی پل سید خندان خبر داد و گفت: عجله و سرعت زیاد باعث بروز این دو تصادف شده است.

مجید رنجبر گفت: دو تصادف زنجیره‌ای که پنج وسیله نقلیه را درگیر کرده بود، روی پل سید خندان مسیر شرق به غرب رخ داد.

وی افزود: در تصادف اول خودروی پژو که با سرعت زیاد روی پل سیدخندان در حال تردد بود ناگهان ترمز کرده که موجب شده خودروی پراید به پژو برخورد کند و سپس به ترتیب وانت پیکان، پراید و ال نود نیز با یکدیگر برخورد می‌کنند که باعث بروز ترافیک و سنگینی بار ترافیکی در این محدوده می‌شود.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور در محل حادثه علاوه بر کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار مشغول کنار کشیدن خودروها به کناره راه و بررسی علل و عوامل این حادثه بودند که تصادف دیگری چند متر جلوتر رخ داد که در آن نیز پنج خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: در تصادف دوم نیز عجله و شتاب خودروها در سریع رسیدن به مقصد باعث این حادثه شد و دو دستگاه پراید، یک دستگاه سوزوکی، یک دستگاه پژو و یک دستگاه وانت با یکدیگر برخورد کردند که تیم کارشناسی مستقر در حادثه اول در سر صحنه تصادف دوم نیز حضور یافته و هر پنج وسیله نقلیه را از موقعیت خارج کردند.

رنجبر افزود: پس از بروز این تصادفات، کروکی خسارت تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل رانندگان خودروهای غیرمقصر شد.

کد خبر 447881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.