سردار اشتری فرارسیدن هفته ناجا را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک پیشاپیش هفته ناجا به همه کارکنان این مجموعه، شروع این هفته را ۲۷ مهر ماه عنوان کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در این پیام گفت: سیزدهم مهر ماه در تقویم رسمی کشور ما به نام پرافتخار روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است. این نامگذاری شایسته فرصتی یک هفته‌ای را پدید آورد تا این نیروی عظیم ولایی در ارتباطی نزدیک تر و صمیمی تر با ولی نعمتان خود که مردم شریف و انقلابی هستند، به بازخوانی کارنامه تلاش‌ها و فداکاری‌های خود پرداخته و از پیشنهادات، نظرات و نقدهای آحاد ملت ایران بهره مند گردد.

امسال، اما به دلیل تقارن این روز با ایام اربعین حسینی و دیگر مناسبت‌های مذهبی و پایان ماه صفر که دوره اوج خدمتگزاری عاشقانه ناجا به محضر اهل بیت پیامبر خدا و شیفتگان ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین بوده است، مقرر شد مراسم هفته ناجا به فضل الهی از ۲۷ مهر ماه آغاز و تا ۲ آبان ماه با شکوه هرچه بیشتر برگزار گردد.

با این حال، بر خود لازم می‌دانم روز نیروی انتظامی را به یکایک هم سنگران و همکاران عزیز و خانواده‌های گرامی آنان تبریک عرض کرده و ضمن خدا قوت، سلامت و سعادت آنان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

اطمینان دارم با پیروی از تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، نیروی انتظامی پویاتر و کارآمدتر از همیشه حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود.

کد خبر 447792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.