زیدان هم وارد رقابت برای عوار شد

بالاخره شایعات به اردوی رئال مادرید نیز رسید و سکوت نقل و انتقالاتی طولانی کهکشانی ها با شایعه پیوستن عوار به این تیم شکسته شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اکیپ فرانسه، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید که تمایل زیادی برای جذب بازیکن در این پنجره نداشت، بالاخره تمایل خود را برای جذب هم‌وطن جوان خود ابراز کرد تا در کنار آرسنال به عنوان جدی‌ترین مشتری این بازیکن، باشگاه رئال مادرید نیز از دیگر تیم‌هایی باشد که خواهان جذب هافبک لئون هستند.

گزارشات حاکی از آن است که زیدان تا این لحظه چند تماس تلفنی نیز با بازیکن برقرار کرده و از تمایلش برای به خدمت گرفتن عوار با او سخن گفته. اینکه فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در پاسخ به این تمایل زیدان چه واکنشی نشان می‌دهد هنوز مشخص نیست.

البته به نظر نمی‌رسد که عوار در همین پنجره به رئال بپیوندد، چرا که در حال حاضر رئال مادرید مشکلات متعدد مالی را تجربه می‌کند. کرونا باعث شده تا این باشگاه متمول این روزها از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نباشد و در همین راستا باید اقدامات زیدان برای متقاعد کردن عوار را به نوعی مرتبط با فصل آینده بدانیم.

در حال حاضر باشگاه آرسنال جدی‌ترین مشتری هافبک فرانسوی لئون به حساب می‌آید و در صورت توافق طرفین، او طی روزهای آینده راهی لندن خواهد شد. شاید تماس زیدان با عوار در جهت متقاعد کردن او برای ماندن در لئون به مدت یک فصل دیگر باشد تا به این ترتیب باشگاه مادریدی بتواند اعتبارات مالی لازم برای جذب او را در این مدت فراهم کند.

کد خبر 447782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.