ترامپ از این زن کرونا گرفت! + بیوگرافی هوپ هیکس

هوپ هیکس در ابتدا مدل بود و سپس ترامپ او را به عنوان مشاور سیاسی اش وارد کاخ سفید کرد، وی که که این روزها همراه ترامپ بوده مظنون انتقال ویروس به رئیس جمهور آمریکا و همسرش است.

به گزارش ایمنا کمتر از ۵ هفته مانده به موعد انتخابات سرنوشت‌ساز ۳ نوامبر (۱۳ آبان ۱۳۹۹) ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شد. «هوپ هیکس» مشاور ترامپ که این روزها همراه ترامپ بسیار دیده شده، مظنون انتقال ویروس به رئیس جمهور و همسرش است.

هوپ هیکس کیست؟

هوپ هیکس Hope Hicks)‎ ) روز ۲۱ اکتبر ۱۹۸۸ متولد شد، خانواده وی سابقه کار در دولت را داشتند، پدرش قبل از اینکه مدیر عامل گروه گلاور پارک شود، مدیرعامل روابط عمومی لیگ ملی فوتبال، مادرش دستیار اداری اد جونز، نماینده کنگره در تنسی، پدربزرگ مادری‌اش مدیر وزارت کشاورزی و مادربزرگ مادری‌اش در وزارت حمل و نقل بودند. هیکس در سال ۲۰۰۲ و در نوجوانی به عنوان مدل در محله گرینویچ ظاهر شد، هوپ به همراه خواهر بزرگترش مری گریس برای کمپین رالف لورن عکس گرفت و چهره رمان‌های ماجراهای ساعت شنی درباره یک کودک ۱۰ ساله پر سفر بود. در سال ۲۰۰۵ مدل جلد The Girl، اولین رمان از سری سسیلی فون زیگسار بود.

هیکس در سال ۲۰۰۶ از دبیرستان و سال ۲۰۱۰ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، سپس در روابط عمومی یک شرکت در نیویورک مشغول به کار شد. هوپ هیکس در سال ۲۰۱۲ برای ایوانکا، دختر ترامپ کار کرد، در سال ۲۰۱۴ کار برای دونالد ترامپ را آغاز کرد. او به عنوان دبیر مطبوعاتی و اداره کننده ارتباطات دونالد ترامپ در کمپین ریاست جمهوری او و نیز دبیر مطبوعاتی ملی تیم انتقالی ریاست جمهوری وی فعالیت می‌کرد. در ژانویه ۲۰۱۷ هیکس در فهرست ۳۰ زیر ۳۰ سال فوربز قرار گرفت.

او در ۱۶ آگوست ۲۰۱۷ به عنوان مدیر ارتباطات موقت کاخ سفید منصوب شد. در فوریه ۲۰۱۸، هیکس نه ساعت در کمیته اطلاعات مجلس شهادت داد، وی مدتی در کاخ سفید مشغول به کار نبود اما در فوریه سال ۲۰۲۰ اعلام شد که هیکس به عنوان دستیار جارد کوشنر و مشاور رئیس جمهور دونالد ترامپ به دفتر کاخ سفید باز خواهد گشت. او در ۹ مارس رسماً نقش‌های خود را در کاخ سفید به عهده گرفت. هوپ در اول ژوئن سال ۲۰۲۰، در جریان اعتراضات جورج فلوید، پیشنهاد کرد که ترامپ با قدم زدن به سمت کلیسای اسقفی سنت جان در آن سوی خیابان کاخ سفید حرکت کند و یک کتاب مقدس در دست نگه دارد. ترامپ روز ۱۳ سپتامبر طی حکمی هوپ هیکس مدیر موقت ارتباطات کاخ سفید را به سمت مدیر دائمی این واحد کاخ سفید منصوب کرد.‌

در اول اکتبر سال ۲۰۲۰، اعلام شد که آزمایش کرونای هوپ هیکس مثبت است، به دلیل سفر وی با ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش نیز آزمایش کرونا انجام دادند و ساعتی بعد ترامپ اعلام کرد خود و همسرش ملانیا به کرونا مبتلا هستند.

اوضاع ترامپ در قرنطینه

ترامپ بعدازظهر پنج‌شنبه برای شرکت در یک برنامه انتخاباتی به نیوجرسی سفر کرد و پس از بازگشت به کاخ سفید بدون مصاحبه با خبرنگاران به داخل ساختمان رفت وی صبح جمعه خبر ابتلای خود و همسرش به کرونا را اعلام کرد. ترامپ در نیوجرسی بسیار سرحال به نظرمی‌رسید و حتی در برنامه تبلیغاتی‌اش روی صحنه رقصیده بود. او در ابتدا هیچ علامتی نداشت و قرنطینه بود، ساعاتی بعد دچار سرفه و تب شد. در پی شدت گرفتن عوارض ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ غروب جمعه دوم اکتبر، تیم پزشکی کاخ سفید تصمیم به انتقال ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن گرفت. در بیانیه کاخ سفید گفته شده است که این اقدام صرفاً جنبه احتیاطی دارد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان در این رابطه نوشت که ترامپ با پای خود و ماسک بر چهره، بدون کمک کادر پزشکی، به سمت هلی‌کوپتر رفته و پس از یک پرواز چند دقیقه‌ای در محوطه بیمارستان والتر رید از هلی‌کوپتر پیاده شده است. ترامپ پس از انتقال به بیمارستان طی پیامی تصویری که از صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر شد گفت که در شرایط خوبی به سر می‌برد و از تمام کسانی که برای وی آرزوی سلامتی کرده‌اند تشکر کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هدف از انتقال وی به بیمارستان والتر رید اطمینان یافتن از این موضوع است که اوضاع در مسیر صحیحی به پیش می‌رود.

واکنش‌ها به ابتلای ترامپ به کرونا

خبر ابتلای ترامپ به کرونا دست مایه شوخی کاربران فضای مجازی در آمریکا شده است.

برخی کاربران به کنایه نوشته‌اند: ترامپ ۳ ریسک بزرگ دارد: "هم سالمند است، هم چاق است و هم کم درآمد! برخی نیز به کنایه نوشته‌اند: "ترامپ برای اولین بار در عمرش در یک امتحان نمره مثبت گرفت. و تعدادی از ترامپ خواستند مایع ضد عفونی کننده بنوشد.

کد خبر 447699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    15 1
    زیباست
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    جالب و خواندنی