سنندج، کارگاه عمران شهری/ بهره‌برداری از پردیس سینمایی اسدآباد

در این بسته خبری از افتتاح بازارچه صنایع دستی ماهشهر تا تهیه طرح چشم انداز ۲۰ ساله شهر آستارا و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی میان شهرداری‌های استان سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

غریب سجادی، رئیس شورای شهر سنندج گفت: سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و در نقاط مختلف سنندج شهرداری کارهای عمرانی گسترده‌ای را در دست اقدام دارد.

تهیه طرح چشم انداز ۲۰ ساله شهر آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: طرح محله بندی، برنامه ریزی راهبردی و چشم‌انداز ۲۰ ساله این شهر توسط مشاور در حال مطالعه است.

افتتاح بازارچه صنایع دستی ماهشهر

سارا عبادی، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ماهشهر گفت: به زودی با همکاری شهرداری بندر ماهشهر بازارچه صنایع دستی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمه منازل روستایی به صورت استانی انجام شود

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: از آنجا که برنامه‌ریزی ملی برای گسترش پوشش بیمه‌ای برای همه اماکن روستایی میسر نشد به استانداری‌ها اعلام شد که بیمه منازل روستاییان به صورت استانی انجام شود.

بهره برداری از پردیس سینمایی اسدآباد در مدت ۶ ماه

رمضانعلی حیدری خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور گفت: به شهرداری‌ها تاکید کرده‌ایم پردیس سینمایی امید در فرصت ۶ ماه به بهره برداری برسد.

اعزام آتش‌نشانان رودسر به ۳۰۳ مأموریت

سعید صابر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: آتش‌نشانان این سازمان در شش ماه نخست امسال به ۳۰۳ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات اعزام شدند.

نصب سرعت کاه جدید در برخی از معابر شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور کاهش سرعت خودروها در معابر درون شهری و کاهش تصادفات با پیشنهاد پلیس راهور در برخی از معابر سرعت کاه جدید نصب شد.

شهرداری خلخال توان خرید تجهیزات اطفای حریق را ندارد

فرهاد خوگر، سرپرست شهرداری خلخال گفت: خرید نردبان‌های مجهز به خدمات رسانی در ساختمان‌های بلندمرتبه به طور عمده وارداتی و دارای قیمتی بالا است که شهرداری توانایی تأمین چنین هزینه‌های سنگینی برای خرید این امکانات را ندارد.

توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی میان شهرداری‌های استان سمنان

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خواستار توزیع اقلام بهداشتی و حفاظت شخصی بین کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا شد.

اختصاص ۴۱۸ میلیارد ریال به طرح‌های بازآفرینی سبزوار

مهدی برزویی، دبیر ستاد بازآفرینی شهر سبزوار گفت: شهرداری سبزوار برای اجرای ۶۱ درصد طرح‌های بازآفرینی ۴۱۸ میلیارد ریال هزینه کرده است.

کد خبر 447475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.