معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می‌شود

مدیرکل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح نیروی خدماتی (بسته حمایتی) بابت آموزش دانش آموزان مناطق محروم در نظر گرفته شده و به زودی مشکل پرداخت معوقات نیروهای خرید خدمات (بسته حمایتی) رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید غلامزاده عسگری در بازدید از با قول مساعدت در رفع مشکلات، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی وزارت بازدید از مناطق کم برخوردار از نظر پوشش آموزشی، تحصیلی، جمعیت دانش‌آموزی، جذب کودکان بازمانده از تحصیل و رصد مشکلات در این مناطق به صورت حضوری در راستای برقراری عدالت آموزشی است.

غلام زاده عسگری افزود: شهرستان جاسک به دلایلی از جمله مرزی بودن، مسائل و مشکلات آب و هوایی، وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور بودن باید بیش از پیش مورد توجه وزارت قرار گیرد.

مدیرکل برنامه بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: طرح نیروی خدماتی (بسته حمایتی) بابت آموزش دانش آموزان مناطق محروم در نظر گرفته شده و به زودی مشکل پرداخت معوقات نیروهای خرید خدمات (بسته حمایتی) رفع می‌شود.

بر اساس گزارش ایسنا، وی استان هرمزگان و شهرستان جاسک را یکی از اهداف وزارت برای برقراری عدالت آموزشی خواند و افزود: عدالت آموزشی به عنوان مهمترین بحث حوزه آموزش و پرورش است و برای رسیدن به آن تلاش همگانی را می‌طلبد، عدالت آموزشی یک مفهوم انسانی، اخلاقی و البته دینی است که در صورت محقق نشدن آن نمی‌توان انتظار رسیدن به وضعیت مناسبی در آموزش و پرورش داشت که برای رسیدن به این مهم لزوم همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

کد خبر 447437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.