خدمات‌رسانی یک آتش‌نشانی شهری به ۴۶ روستا

شهردار گل تپه گفت: آتش‌نشانی شهرداری این شهر نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل ۴۶ روستا خدمات رسانی دارد.

به گزارش ایمنا، جواد دوستی اظهار کرد: بخش گل تپه یکی از محروم‌ترین مناطق استان همدان است بر همین اساس باید با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: امسال نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری گل‌تپه بیش از ۴۰ مورد مأموریت اطفا حریق انجام داده اند که این موارد شامل آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری، انبار ذخیره علوفه، محصولات کشاورزی و همچنین مراتع بوده که در همه مأموریت‌ها توانسته با حضور به موقع برای اطفا حریق اقدام کنند.

شهردار گل تپه با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای آتش نشانی ادامه داد: آتش‌نشانی شهرداری گل تپه نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی کلیه روستاهای بخش را پوشش داده که این امر باعث فرسودگی خودروی آتش‌نشانی شده و دیگر قادر به ارائه خدمت در این سطح نیستیم.

دوستی با درخواست از مسئولان شهرستان و استان برای حمایت اقتصادی این شهرداری گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مدیران استان و شهرستان یک دستگاه خودروی اطفا حریق به واحد آتش نشانی اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در شهر گل تپه تنها یک واحد آتش نشانی متعلق به شهرداری گل تپه فعالیت دارد و در سال‌های اخیر دهیاری مرکز دهستان‌های علیصدر و قهورد علیا نیز واحد آتش‌نشانی فعال شده است.

شهردار گل تپه اظهار کرد: واحد آتش نشانی شهردار گل تپه با چهار نفر پرسنل و یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی به صورت شبانه روزی علاوه بر اینکه تمامی اتفاقات و حوادث شهر گل تپه را پوشش می‌دهد، همواره و از بدو تأسیس به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل ۴۶ روستا خدمات رسانی دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 447244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.