اعتبارنامه کدام نمایندگان در دور دوم انتخابات مجلس تایید شد؟

نمایندگان نتایج بررسی اعتبارنامه نمایندگان منتخب در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، روح الله عباسپور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۹ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش شعبه ۱۳ بررسی اعتبارنامه منتخبان را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه ذیل‌الذکر که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به شرح زیر است.

اعتبارنامه حسین رجایی ریزی از حوزه انتخابیه لنجان به اتفاق آرا تأیید شد. همچنین حسینعلی شهریاری نیز در تشریح گزارش شعبه ۷ بررسی اعتبارنامه منتخبان گفت: در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه ذیل‌الذکر که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به شرح زیر است:

اعتبارنامه بهراد علیزاده از حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان و دره شهر به اتفاق آرا تأیید شد. در جریان قرائت این اعتبارنامه‌ها، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، پس از قرائت گزارش شعبات و عدم اعتراض نمایندگان، اعلام کرد که اعتبارنامه‌های مذکور مورد تأیید قرار گرفته است.

سلمان اسحاقی سخنگوی شعبه ۴ نیز گفت: در اجرای ماده ۲۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه علیرضا زندیان منتخب حوزه انتخابیه بیجار که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهر ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهر ۹۹ این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب گردید.

همچنین محمد علیپور سخنگوی شعبه ۱۲ گفت: در اجرای ماده ۲۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه محمد عزیزی منتخب حوزه انتخابیه کرمانشاه که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهر ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهر ۹۹ این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب گردید.

مجید نصیرایی گزارش شعبه ۱۱ بررسی اعتبارنامه منتخبان را به شرح زیر قرائت کرد: در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه ذیل الذکر که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به شرح زیر است.

اعتبارنامه علیرضا عباسی از حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس به اتفاق آرا تأیید شد.

همچنین اعتبارنامه عبدالجلال ایری از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان به اتفاق آرا تأیید شد.

در جریان قرائت این اعتبارنامه‌ها، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، پس از قرائت گزارش شعبات و عدم اعتراض نمایندگان، اعلام کرد که اعتبارنامه‌های مذکور مورد تأیید قرار گرفته است.

مهدی طغیانی سخنگوی شعبه ۹ هم گفت: در اجرای ماده ۲۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه علی اصغر سلیمی منتخب حوزه انتخابیه سمیرم که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهر ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهر ۹۹ این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب گردید.

علی اکبر کریمی گزارش شعبه ۱۱ بررسی اعتبارنامه منتخبان را به شرح زیر قرائت کرد: در اجرای ماده ۲۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه مهدی باقری منتخب حوزه انتخابیه زنجان و طارم که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهر ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهر ۹۹ این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب گردید.

اعتبارنامه‌های شبیب جویجری و مجتبی بخشی پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به شرح زیر مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت.

در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه ذیل الذکر که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به شرح زیر است.

اعتبارنامه شبیب جویجری از حوزه انتخابیه اهواز به اتفاق آرا تأیید شد.

همچنین در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه ذیل الذکر که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز یکشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن به شرح زیر است:

اعتبارنامه مجتبی بخشی پور از حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو به اتفاق آرا تأیید شد.

در جریان قرائت این اعتبارنامه‌ها، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، پس از قرائت گزارش شعبات و عدم اعتراض نمایندگان، اعلام کرد که اعتبارنامه‌های مذکور مورد تأیید قرار گرفته است.

کد خبر 447206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.