پاسخ حاجی‌میرزایی به سئوالات اعضا کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به ۷ سئوال در نشست امروز کمیسیون خبر داد که توضیحات به تعداد ۴ سئوال از دیدگاه نمایندگان سئوال کننده قانع کننده تلقی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، احمد حسین فلاحی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۷ مهر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان تشکیل شد.

وی افزود: سوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل در خصوص عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش بود؛ سوال رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور بود و همچنین سوال جلیل مختار نماینده آبادان در خصوص برخی تخلفات مالی در آموزش و پرورش مطرح شد که پاسخ وزیر برای نمایندگان سوال کننده قانع کننده نبود و چند هفته فرصت به وزیر برای ارائه مستندات لازم به نمایندگان اعطا شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: در ادامه نشست امروز، سوال دیگری از رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد درباره سرانه مدارس مطرح شد و همچنین سوالی از مهدی طغیانی نماینده اصفهان درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان شد که پاسخ وزیر به این دو سوال قانع کننده بود.

فلاحی یادآور شد: همچنین پاسخ وزیر به سوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و سوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان ۹۹ برای نمایندگان سوال کننده قانع کننده تلقی شد.

کد خبر 446792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.