تصادف مرگبار در برخورد تریلی با مینی‌بوس

مرگ دلخراش زن باردار اهوازی، بازداشت سارقان زورگیر تهرانی، بازگشت هشت میلیارد پول به حساب صاحبان آن‌ها، تصادف مرگبار در برخورد تریلی با مینی‌بوس، به آتش کشیدن ساختمان پزشکان در شیراز و کلاهبرداری با فروش قبر در امامزاده عبدالعظیم حسنی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز از کشته شدن یک زن جوان باردار و مصدومیت چهار نفر دیگر در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی خبر داد.

ابراهیم قنبری افزود: حادثه انفجار در شهرک گل‌های اهواز رخ داد که منجر به تخریب یک واحد مسکونی در یک مجتمع دو طبقه چهار واحدی شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام این حادثه به پایگاه آتش‌نشانی نیروهای آتش نشان از سه ایستگاه با پنج خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز ادامه داد: یک مرد مصدوم از زیر آوار خارج و به بیمارستان منتقل شد و تلاش نیروهای آتش نشانی برای خارج کردن جسد یک زن از زیر آوار ادامه پیدا کرد تا جسد را از زیر آوار بیرون کشیدند.

بازداشت سارقان زورگیر تهرانی

رئیس کلانتری ۱۰۵ ثنائی از بازداشت دو سارق زورگیر خبر داد و گفت: از این متهمان قمه آغشته به خون کشف شد.

عبدالرضا محمدی با اشاره به بازداشت دو سارق زورگیر، اظهار کرد: دو سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در خیابان بهار شیراز اقدام به زورگیری موبایل از یک مرد جوان کردند.

وی افزود: به محض رسیدن این گزارش به کلانتری به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند.

رئیس کلانتری ۱۰۵ ثنائی تصریح کرد: سرانجام در میدان هفتم تیر این موتورسوار توسط یک واحد گشتی رؤیت شد و پس از تعقیب و گریز راکبان موتورسوار دستگیر شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از راکبان موتور با سلاح سرد (قمه) به سمت یکی از مأموران ما حمله کرد، اما توسط مأموران پلیس این حمله ناکام ماند، نکته جالب اینجا است که قمه آغشته به خون بوده و همین موضوع سبب شده مأموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند. سارقان زورگیر جوانان ۲۲ و ۱۸ ساله هستند و هر دو متهم سابقه زندان را در کارنامه خود دارند.

بازگشت هشت میلیارد پول به حساب صاحبان آن‌ها

رئیس پلیس فتا گفت: چندی قبل ۳۱ تن از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا، اظهار کردند، بدون اینکه اطلاعات کارت عابر بانک خود را در اختیار فرد دیگری قرار بدهند، مبالغی از وجوه حساب آنها کسر و به حساب سایر افراد انتقال یافته است.

داوود معظمی گودرزی با اشاره به اینکه تیم‌های مختلفی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس فتا مسئولیت پرونده‌ها را بر عهده گرفتند، گفت: در رصد و پالایش اطلاعاتی مشخص شد که این موارد برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان بوده و از طریق کپی کارت بانکی و سرقت داده‌ها و اطلاعات بانکی (فیشینگ) انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند با مسدودسازی سریع حساب‌های مقصد و ردیابی مبالغ سرقتی، هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وجوه کسر شده از حساب ۳۱ مال باخته را قبل از خروج از چرخه بانکی با هماهنگی‌های قضائی به آنان مسترد کنند.

رئیس پلیس فتا افزود: شناسایی و دستگیری عوامل این کلاهبرداری‌ها در دست بررسی است و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس فتا جلب رضایت‌مندی شهروندان و اقدام سریع پلیس در خصوص جرایم مالی در فضای مجازی است تا از خارج شدن وجوه سرقتی از چرخه بانکی جلوگیری شود.

به آتش کشیدن ساختمان پزشکان در شیراز

بیماری در شیراز یک ساختمان پزشکی را به آتش کشید و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در این زمینه گفت: فردی که مشکل اعصاب و روان داشته، برای پرداخت هزینه ویزیت درمانی با پزشک خود دچار مشکل شده و ساختمان را به آتش کشیده است.

وی با بیان این که فرد بیمار متواری شده است، افزود: مأموران انتظامی در پی دستگیری این فرد هستند، با تلاش مأموران آتش نشانی، آتش سوزی خاموش و امنیت برقرار شده و به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.

تصادف مرگبار در برخورد تریلی با مینی‌بوس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف تریلی با مینی‌بوس در شهرستان هامون و مصدومیت ۲۸ نفر خبر داد.

مجتبی خالدی در خصوص جزئیات تصادف یک دستگاه تریلی با مینی‌بوس، اظهار کرد: این حادثه در شهرستان هامون، محور محمدآباد-زاهدان رخ داد که با اعلام آن به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله ۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه ۲۸ نفر مصدوم و دو نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مصدومان این حادثه، افزود: مصدومان این حادثه با اقدامات درمانی مناسب تکنسین‌های اورژانس جهت ادامه روند درمان به بیمارستان انتقال که وضعیت سه نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است.

کلاهبرداری با فروش قبر در امامزاده عبدالعظیم حسنی

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با فروش قبور امامزاده‌های ابن‌بابویه، حضرت عبدالعظیم حسنی و سایر امام‌زادگان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حیدر گودرزی گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می‌کرده است، آشنا شدیم که وی به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه‌های امامزاده‌های حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ابن بابویه، امامزاده عبداله و… مبالغ هنگفتی را اخذ و متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد، قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده است، اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده که با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

گودرزی افزود: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ‌ها موفق می‌شوند، هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار کرد بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور در اماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.
وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

کد خبر 446710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.