گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ + مشخصات و قیمت

جنس بدنه گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ آلومینیوم بوده و با شیشه گوریلا گلس ۵ پوشیده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ بسیاری از مشکلاتی را که نسخه قبل خود یعنی ریزر ۲۰۱۹ داشته، برطرف کرده است. با وجود اینکه ریزر جدید تاشو دارای ویژگی‌های به روز شده است، اما احتمالاً مشخصات گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا و موتورولا اج پلاس را ندارد.

اندازه صفحه نمایش داخلی گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰، ۶.۲ اینچ و صفحه نمایش خارجی آن در حالت تاشده ۲.۷ اینج است. همچنین کیفیت تصویر صفحه نمایش داخلی ۸۷۶ * ۲۱۴۲ پیکسل و صفحه نمایش خارجی ۶۰۰ * ۸۰۰ پیکسل است. ابعاد این محصول موتورولا در حالت تا شده ۱۶ * ۹۱.۷ * ۷۲ میلی‌متر و در حال باز ۷.۹ * ۷۲.۶ * ۱۶۹.۲ میلی‌متر است. این گوشی دارای وزن ۱۹۲ گرم بوده و حاشیه پایین آن در مقایسه با نسخه قبلی باریک‌تر شده است. حسگر اثر انگشت این محصول در پنل پشتی آن واقع شده است.

گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ دارای دو دوربین است که یکی از آن‌ها برای گرفتن عکس سلفی و شرکت در جلسات آنلاین در بالای نمایشگر داخلی قرار دارد و دارای حسگر ۲۰ مگاپیسکلی است و دوربین دیگر مجهز به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بوده که در پنل پشتی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند. با وجود اینکه دوربین‌های این گوشی از نسخه پیشین خود بهتر عمل می‌کند، اما در سطح دوربین گوشی‌های آیفون ۱۱ یا گوگل پیکسل A۴ نیست.

انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ با استفاده از باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که ظرفیت آن از نسخه پیشین خود بیشتر است. ممکن است دلیل افزایش ظرفیت این مدل گوشی، پشتیبانی کردن از شبکه اینترنت ۵G باشد. گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز است. گوشی موتورولا ریزر ۲۰۱۹ دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ بوده و به همین دلیل نسخه جدید گوشی موتورولا دارای عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتر و موثرتری است.

در گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ برخلاف دیگر محصولات با نمایشگر تاشو، از یک قاب فولاد ضد زنگ استفاده شده است و هنگام باز شدن صفحه این گوشی، هیچ شکافی در قسمت لولای آن مشاهده نخواهد شد. علاوه بر این صدای باز و بسته شدن این گوشی نسبت به نسخه پیشین خود کاهش یافته است. در این نسخه از گوشی موتورولا ریزر، کاربران می‌توانند از طریق صفحه نمایش بیرونی و بدون باز کردن گوشی با برنامه‌های بیشتری مانند دوربین، پیامک، ماشین حساب، گوگل هوم و یوتیوب کار کنند، اما در نسخه پیشین از صفحه نمایش بیرونی آن فقط برای مشاهده اعلان‌ها و برقراری تماس استفاده می‌شد.

قیمت گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ تاشو، هزار و ۴۰۰ دلار ارزیابی شده است و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 446668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.