فقط مردم مقصر شیوع کرونا نیستند/حساب مسئولان را جدا نکنید!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: خواسته من از صدا و سیما توجه بیشتر مردم به کرونا و جلوگیری از دو قطبی سازی در جامعه است، اینکه شیوع کرونا را به گردن مردم بیاندازیم و مقامات را جدا کنیم فضایی جز دو قطبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، ضمن تبریک روز آتش‌نشان و هفته دفاع مقدس با اشاره به شیوع کرونا، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا در کشور وضعیت آشفته‌ای ایجاد شده است با گذشت هفت ماه تعداد مبتلایان باز هم رکورد زد؛ در این شرایط تنها رئیس جمهور ملزم به رعایت پروتکل هستند و مابقی اقدامات مانند بازگشایی مدارس باید عادی سازی شود.

وی ادامه داد: خواسته من از صدا و سیما توجه بیشتر مردم به کرونا و جلوگیری از دو قطبی سازی در جامعه است، اینکه شیوع کرونا را به گردن مردم بیاندازیم و مقامات را جدا کنیم فضایی جز دو قطبی ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: باید ستاد ملی کرونا محدودیت‌های جدید ایجاد کند. رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به شدت کاهش پیدا کرده و گزارش‌ها حاکی از کاهش استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس است.

نظری گفت: از سازمان زیباسازی درخواست می‌کنیم که با نصب بیلبورد خطر کرونا را گوشزد کرده و از عادی سازی این بیماری جلوگیری کند، از سازمان پارک‌ها هم درخواست می‌کنیم در بوستان‌ها فضای مناسب برای مردم ایجاد شود و پیام‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

او گفت. در تیم درمان به تیم حفاظت بیمارستان‌ها کمتر توجه شده است که جا دارد از آنها یاد شود.

کد خبر 446520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.