جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار تهران

رییس شورای شهر تهران گفت: همه ما باید از خودمان شروع کنیم این تجمع‌ها باعث افزایش کرونا می‌شود این که خبرنگاران یا مدعوین شورا به هم نزدیک می‌ایستند یعنی کرونا راحت تر وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوع سراهای محلات مورد بررسی قرار گرفت شهر تهران بیش از ۳۰۰ سرای محله دارد که بیش از ۹۰ درصد آن در مالکیت شهرداری است و ۱۰ درصد آن به صورت استیجاری است.

وی ادامه داد: سراهای محله برای تحقق سیاست محله وری نقش بسیار جدی می‌توانند داشته باشند و شهرداری باید استفاده مناسب‌تری از این سراها کند، همچنین شورایاری‌ها ناراحتی‌هایی در خصوص محدودیت‌ها و تعهداتی که برای استفاده از سراهای محله وجود دارد داشتند که دلیل این ناراحت و گلایه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا بحث فروش این سراها مطرح است گفت: بحث فروش در این خصوص مطرح نیست.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص وضعیت بحرانی کرونا در تهران هم گفت: همه ما باید از خودمان شروع کنیم این تجمع‌ها باعث افزایش کرونا می‌شود اینکه خبرنگاران یا مدعوین شورا به هم نزدیک می‌ایستند یعنی کرونا راحت تر وارد می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر هر کسی از خودش شروع کند و به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌تری کند، اجتماعات کم‌تر باشد، از رفتن به سفر پرهیز کنیم این گونه پشت به پشت هم نیستیم و … باعث کاهش کرونا می‌شود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص سخنان شب گذشته حسن روحانی در خصوص کرونا گفت: معمولاً آقای روحانی صبح‌ها سخنرانی دارند و در سخنانشان اشاره کردند که به کدخدا بیشتر فحش دهید که ما این کار را می‌کنیم و دیگری توصیه به رعایت مسائل بهداشتی بود که انجام می‌دهیم.

کد خبر 446470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.