افزایش ۷۵۷ هکتار به حریم شهر ورنامخواست

شهردار ورنامخواست گفت: طرح جامع شهر ورنامخواست پس از ۳۰ سال با پیگیری‌های متعدد ابلاغ شد و نکته حائز اهمیت در این طرح آن است که به موجب آن ۷۵۷ هکتار به حریم این شهر اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا اطهری فر در آئین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری ورنامخواست اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب خواهد شد و بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست تلاش کرده‌اند تا فضایی فراهم شود که جوانان و نوجوانان شهر با سیره شهدا آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: در شهر ورنامخواست بزرگانی چون سردار شهید محمدعلی شاهمرادی پرورش یافته که با اهدا خون خود از کیان میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد؛ با توجه به اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهدا، بیلبورد تمثال مبارک این شهید والا مقام با اختصاص اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در ورودی جاده سفید دشت که ورودی استان اصفهان به شمار می‌آید نصب شد.

شهردار ورنامخواست یکی از اقدامات مدیریت شهری را توسعه فضاهای ورزشی شهر با هدف افزایش رفاه و نشاط و سرزندگی شهروندان دانست و تصریح کرد: شهرداری ورنامخواست در دوره پنجم نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای ورزشی و گسترش آن در سطح محلات مختلف داشته است و با توجه به درخواست شهروندان کلنگ پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بر زمین خورد تا زمینه توسعه فضاهای ورزشی و گذراندن اوقات فراغت نسل جوان شهر در محیطی امن و استاندارد رقم بخورد.

اطهری‌فر ادامه داد: پروژه بازسازی و روکش آسفالت خیابان شریعتی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری ورنامخواست به شمار می‌آید، زیرا در این پروژه بازسازی پیاده روها، جدول‌گذاری، آبیاری قطره‌ای فضای سبز شهری و روکش آسفالت به اجرا درآمد و ترد ایمن شهروندان را رقم زد.

وی با اشاره به پیاده‌روسازی و اجرای روشنایی بلوار شهید شاهمرادی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال، اضافه کرد: احداث باند کندرو بلوار جانبازان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در وردی شهر به اجرا درآمد و با اجرای این پروژه حجم بالای تردد بافت مسکونی و تجاری شهر با ایمنی بیشتر انجام خواهد گرفت.

شهردار ورنامخواست یادآور شد: علی رغم ظرفیت این شهر در حوزه گردشگری و همچنین قرار گرفتن آن در حاشیه زاینده‌رود این شهر فاقد پارک ساحلی بود، از این رو احداث این مجموعه در مساحتی بالغ بر هشت هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال آغاز شد و امروز به شهروندان شهر ورنامخواست تقدیم شد.

اطهری‌فر ادامه داد: طرح جامع شهر ورنامخواست پس از ۳۰ سال با پیگیری‌های متعدد ابلاغ شد و نکته حائز اهمیت در این طرح آن است که توافقنامه‌ای که با صنایع دفاع به امضا رسید و در طرح جامع شهر نیز گنجانده شد، افزوده شدن ۷۵۷ هکتار به حریم شهر ورنامخواست است که نویدبخش توسعه و آبادانی شهر است.

کد خبر 446137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.