تحویل ۲۲۷ عدد اشیای جامانده در تاکسی‌های قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تحویل ۲۲۷ مورد اشیای جا مانده در تاکسی ها در سه ماه دوم سال ۱۳۹۹ توسط تاکسیرانان به واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: تاکسیرانان قزوینی در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۲۷ مورد اشیا جا مانده در تاکسی‌ها را به واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی تحویل داده اند.

وی ادامه داد: این اقلام شامل: کیف پول، وجه نقد، عینک، عابربانک، کارت ملی، دفترچه بیمه، چتر، لباس، گوشی تلفن همراه، ساعت و ده‌ها مورد وسایل و اقلام دیگر است و اشیای تحویل شده، در انبار واحد اشیای گمشده به مدت یک سال شرعی نگهداری شده و در صورت تماس یا مراجعه صاحبان اقلام به آن‌ها تحویل می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: چنانچه صاحبان این وسایل پس از گذشت یک سال شرعی به سازمان مراجعه نکنند و نشانه‌ای هم در اشیا موجود نباشد تا از طریق آن به صاحبش دسترسی پیدا شود، طبق فتوای مراجع عظام، اقلام موجود پس از تنظیم صورت جلسه به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا مطابق صلاحدید این نهاد که تحت نظر ولی فقیه فعالیت می‌کند در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

عرشیان تصریح کرد: از میان این اقلام، تعداد ۷۱ مورد به صاحبان آن‌ها تحویل شده و ۲۷ فقره کارت شناسایی شامل عابربانک، کارت ملی و شناسنامه تحویل اداره پست گردیده تا برای صاحبان آن ارسال شود؛ موارد باقیمانده نیز که پس از گذشت یک سال شرعی، صاحبان آن‌ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرده اند به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا در اختیار نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد قرار گیرد.

وی افزود: شهروندانی که اشیا خود را داخل تاکسی‌ها جا می‌گذارند می‌توانند در ساعت اداری با واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس حاصل کنند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسئول واحد اشیای گمشده اعلام کنند تا در صورت پیدا شدن اشیا توسط تاکسیرانان در سریع‌ترین زمان ممکن اشیا به آنان بازگردانده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم و ارزش اشیای تحویل شده توسط تاکسیرانان به واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی حاکی از امانتداری و پاک دستی آنان است، به شهروندان توصیه می‌شود که در ترددهای درون شهری خود همواره از تاکسی استفاده کنند، زیرا تاکسی همچنان امن ترین وسیله سفر و تاکسیران همچنان امین آنان است.

کد خبر 445695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.