قتل زن جوان توسط شوهرش در کرمان

ترفند ماهرانه قاچاقچیان برای انتقال سوخت قاچاق، دستگیر سارق حرفه‌ای در تهران، خودکشی پسر بابلی به دلیل قبول نشدن در کنکور، حمله ۱۰ سگ ولگرد به پسر بچه سردشتی، قتل زن جوان توسط شوهرش در کرمان و غرق شدگی سه نفر در آب‌های ساحلی مازندران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترفند ماهرانه قاچاقچیان که برای انتقال سوخت قاچاق به شناورهایشان ۳۰ کیلومتر خط لوله در زیر ماسه‌های دریا جاساز کرده بودند با هوشیاری مرزداران لو رفت.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان گفت: پس از گزارش خبری به مرزداران پایگاه دریابانی میناب مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در سواحل خور مجدر و خور نوبر مبنی بر جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های دریا برای بررسی موضوع اکیپ گشت دریایی این یگان به محل اعزام شد.

عبدالله لشکری افزود: مرزبانان پس از بررسی و جست‌وجو در محل موفق شدند، انشعابات لوله‌های انتقال سوخت قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر ماسه‌های ساحل پنهان شده بود کشف کنند. در این عملیات ۳۰ کیلومتر لوله انتقال سوخت از زیر ماسه‌ها بیرون کشیده شد و معدوم شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این خطوط لوله‌ها را در زیرماسه‌ها و آب دریا جاسازی کرده و از آن طریق سوخت را از سواحل به مخزن شناورهای قاچاقچیان در دریا انتقال می‌دادند.

دستگیر سارق حرفه‌ای در تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف اموال مسروقه ۸۰۰ میلیون تومانی از انباری خانه وی خبر داد و گفت: خاص بودن اموال سرقتی مانع از فروش آن‌ها توسط سارق شد.

علی عزیزخانی گفت: پزشکی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد سارق یا سارقان وارد مطب وی در حوالی خیابان اسکندری شده و تعداد زیادی از لوازم پزشکی به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه موضوع شکایت به مرجع قضائی ارجاع شد و تکمیل تحقیقات پلیسی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد، همچنین تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم در گام اول تحقیقات پلیسی راهی مطب شاکی شده و در بررسی و پایش محدوده وقوع سرقت موفق شدند یکی از سارقان مطب که از مجرمان سابقه دار است را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از پنج ماه کار شبانه روزی برای شناسایی مخفیگاه یعقوب در نهایت موفق شدند وی را با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر کرده و به مقر پلیس آگاهی انتقال دهند.

خودکشی پسر بابلی به دلیل قبول نشدن در کنکور

پسر بابلی که نتوانسته بود در کنکور سراسری رتبه دلخواهش را کسب کند در اقدامی هولناک دست به خودکشی زد.

پسر که ۱۹ سال داشت سال گذشته نیز در کنکور شرکت کرده و موفق به کسب رتبه مورد نظرش نشده بود و همه امیدش کنکور سراسری امسال بود که این بار هم به هدفش نرسید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده این جوان، علاقه‌مند به کسب رتبه خوب برای تحصیل در رشته پزشکی بود که بعد از ناکامی در رسیدن به خواسته‌اش با استفاده از سلاح شکاری دست به خودکشی زد.

۱۰ سگ ولگرد پسربچه سردشتی را دریدند

بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت حمله‌ور شدند و وی را از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند. مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در این زمینه گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به یک پسر بچه هشت ساله در منطقه گرده‌سور سردشت، فرد زخمی سریعاً جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافت.

روژان قادری افزود: به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله‌ور شدند و وی را از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اضافه کرد: با توجه به زخم‌های عمیق و متعدد ایجاد شده در بدن کودک علاوه بر تزریق واکسن پیشگیری از بیماری هاری، اقدامات درمانی و مراقبت‌های بالینی نیز آغاز شد.

قادری با اشاره به وخیم بودن اوضاع پسر زخمی شده، اظهار کرد: وی از اتاق عمل خارج شده و در بخش سی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه است.

قتل زن جوان توسط شوهرش در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: یک مرد افغانستانی احتمالاً به دلیل وجود اختلافات خانوادگی همسرش را عمداً به قتل رسانده و متواری شده است.

اسماعیل بلوچ‌زاده افزود: پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شده است و متهم تحت تعقیب قرار گرفته و اقدامات لازم جهت دستگیری وی در حال انجام است.

بلوچ‌زاده سن این زن و شوهر را کم و زیر بیست سال اعلام کرد و ادامه داد: علت و انگیزه اصلی قتل هنوز به طور کامل مشخص نیست.

غرق شدگی سه نفر در آب‌های ساحلی مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که در سواحل دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه‌ها واقع شده‌اند حضور دارند توجه بیشتری در زمینه رعایت نکات ایمنی مرتبط با این مناطق داشته باشند تا بتوانند با خاطراتی خوش به شهر خود بازگردند.

سیدجعفر ساداتی از مرگ سه نفر از هموطنان در دریای مازندران خبر داد و افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در ساحل محمود آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه فردی ۳۶ ساله که به همراه سه نفر از دوستانش برای شنا به دریا رفته بود به دلیل مواج بودن دریا و ندانستن فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن یک نفر دیگر در ساحل شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: در این حادثه فردی ۲۷ ساله اهل تهران که برای شنا به دریا رفته بود به دلیل مواج بودن دریا و ندانستن فنون شنا در دریا غرق شد.

وی از حادثه غرق شدگی دیگری در شهرستان تنکابن خبر داد و افزود: در این حادثه نیز نوجوان ۱۴ ساله اهل تهران که در حال شنا در ساحل نشتارود این شهرستان بود، به دلیل ندانستن فنون شنا در دریا غرق شد و جان باخت.

کد خبر 445434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.