سرمایه‌گذاری کلان اتریش برای زیرساخت‌های ریلی

طرح نوسازی و مدرن سازی ایستگاه‌های قطار و فضاهای ریلی ایالت تیرول اتریش و توسعه هاب‌های حمل‌ونقل برای بهبود شرایط آب و هوایی، رونق اقتصاد و امنیت شغلی در اولویت کاری مسئولان این کشور اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در فوریه امسال، ایالت تیرول اتریش یک قرارداد بزرگ توسعه خط آهن با راه‌آهن فدرال اتریش (OBB) امضا کرد؛ مبلغ سرمایه‌گذاری جدید در زیرساخت‌ها ۲۴۰ میلیون یورو است که برای نوسازی ایستگاه‌های قطار و راه‌آهن استفاده می‌شود. "قرارداد تیرول ۲" در پی اولین پروژه "قرارداد تیرول ۱" که قبلاً منعقد شده است، در اینسبروک (Innsbruck) امضا شد. از کل هزینه ۲۴۰ میلیون یورویی، سهم ملی ۵۵ میلیون خواهد بود؛ بودجه طی ده سال ارائه می‌شود و ۸.۴ میلیون یورو به طور خاص در خدمات شهرداری‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود.

فرماندار ایالت تیرول گفت: "مجموعاً ۱۸ ایستگاه حمل و نقل تا سال ۲۰۳۰ در تیرول مدرنیزه می‌شوند یا برخی از آن‌ها مجدد احداث می‌شوند، در نتیجه اتصال بین حمل‌ونقل ریلی، اتوبوس، ایستگاه دوچرخه و پارک-سوار نقش اساسی را ایفا می‌کند."

پارک-سوار، از زیرساخت‌های حمل‌ونقل است که اجازه می‌دهد مسافران برای رفتن به مراکز شهرها، وسایل نقلیه خود را در آن مکان پارک کنند و با وسایل نقلیه دیگر مانند اتوبوس، قطار، قطر شهری، یا قطار سبک شهری یا راه‌آهن به مقصد خود بروند؛ پارک-سوارها شامل پارک-سوارهای دوچرخه، راه‌آهن، اتوبوس و غیره می‌شود.

سرمایه‌گذاری کلان اتریش برای زیرساخت‌های ریلی

تغییر شرایط آب‌وهوایی

گسترش خطوط راه‌آهن در تیرول به ایجاد یک محیط آب و هوایی مناسب با ایستگاه‌های مدرن دوچرخه، هاب‌های جابجایی (Mobility Hub) و ایستگاه‌های قطار مدرن کمک می‌کند. این اقدام‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری‌هایی محسوب می‌شوند که به محافظت از اقلیم کمک می‌نمایند و در عین حال اقتصاد پایدار را تضمین و مشاغل را در مناطق تضمین می‌کنند. اقدامات صورت گرفته به کاهش ترافیک در جاده‌ها و بزرگراه‌ها و افزایش کارکرد حمل‌ونقل همگانی برای سهولت در رفت‌وآمد منجر می‌شود. تولید کربن راه‌آهن فدرال اتریش حدود ۴.۲ میلیون تن دی اکسید کربن در سال است.

امنیت شغلی

تحرک اقتصاد و ایجاد فرصت‌های شغلی سرمایه‌ها را به تیرول و اتریش جذب خواهد کرد؛ با در نظر گرفتن همه‌گیری کرونا که نرخ بالای بیکاری را به همراه داشته است، هر میلیارد سرمایه‌گذاری باعث ایجاد ۱۵۰۰۰ شغل می‌شود که تعداد آن‌ها بیشتر از حد انتظار است. علاوه بر این، قرار است پارکینگ‌های جدیدی در ایستگاه‌های قطار ساخته شود و راه‌آهن فدرال اتریش قصد دارد مسیر و شبکه‌های حمل‌ونقل بیشتری برای جذب مسافران بیشتر بسته به نیاز سفر آن‌ها ایجاد کند.

سرمایه‌گذاری کلان اتریش برای زیرساخت‌های ریلی

کد خبر 445191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.