کشف جنازه دره نورد اصفهانی در دره ویژدرون ایلام

دستگیری زن و شوهر سارق در گورستان کرمانشاه، به دام افتادن عاملان وحشت مردم آمل، تصادف وحشتناک در نیشابور، غرق شدگی دو جوان قزوینی در ساحل لنگرود، آتش سوزی در دکل ایرانسل دزفول، کشف جنازه دره نورد اصفهانی در ایلام و نجات معجزه آسای جوان تهرانی از عمق چاه ۳۵ متری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در باغ فردوس کرمانشاه، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

پرویز نظری افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده پی بردند سرنشینان دو دستگاه خودروی تیبا و ام‌وی‌ام با مراجعه به محل‌های مراسم خاکسپاری، فاتحه‌خوانی و شناسایی خودروهایی که از ایمنی لازم برخوردار نیستند اقدام به سرقت محتویات آن‌ها می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود زن و شوهری را شناسایی کردند که در سرقت‌های رخ داده نقش اصلی را داشتند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کردند، متهمان اعتراف کردند با همدستی شخص دیگری که صاحب خودروی ام‌وی‌ام است سرقت‌ها را انجام داده‌اند که این متهم نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های تکمیلی پلیس آگاهی نشان می‌دهد زن سارق با کارت‌های سرقت شده‌ای که رمزشان هم کنارشان بوده اقدام به خرید مقداری طلا کرده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص فعالیت مجرمانه این باند ادامه دارد، گفت: افرادی که محتویات خودروی آنها در باغ فردوس کرمانشاه سرقت شده است برای اعلام شکایت به شعبه چهار مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

عاملان ترس و وحشت مردم آمل به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی و ایجاد و شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط عده‌ای از افراد شرور، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هفت نفر از عاملان این شرارت‌ها در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها در مجموع سه قبضه سلاح شکاری، انواع سلاح سرد و مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.

آزادی همچنین تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

تصادف وحشتناک در نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف خودروی سواری با کامیون، آمبولانس پایگاه اورژانس جاده‌ای نصرآباد و بالگرد اورژانس جهت امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه چهار نفر مصدوم داشت که سه مصدوم توسط بالگرد به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند و تلاش‌ها برای نجات یک نفر که زیر خاک مدفون شده بود نتیجه نداد.

افشارنیک خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از ابزار تخصصی نجات، اقدام به ایجاد فضا نموده و پدر خانواده که محبوس شده و فوت کرده بود را خارج کردند و متأسفانه پس از بازگشت از محل حادثه، طی تماس با اورژانس با خبر شدیم که فرزند هشت ساله خانواده فوت کرده و وضع فرزند دیگر وخیم است.

ناپدید شدن دو جوان قزوینی در ساحل لنگرود

رئیس گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان لاهیجان گفت: دو جوان ۱۸ ساله اهل قزوین در ساحل چمخاله غرق شدند.

وی ادامه داد: تاکنون گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان لاهیجان و لنگرود موفق به پیدا کردن اجساد این جوانان نشده‌اند.

آتش سوزی در دکل ایرانسل دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در پی اعلام آتش سوزی دکل ایرانسل به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان به محل حادثه واقع در نبش خیابان رسالت ۲۰ کوی نفت اعزام شدند.

ابراهیم قنبری افزود: آتش نشانان به همراه دو دستگاه خودروی اطفای حریق، ضمن ایمن‌سازی محل اقدام به خاموش کردن آتش کردند سپس شعله‌های آتش در دکل ایرانسل مهار و خاموش شد.

کشف جنازه دره نورد اصفهانی در دره ویژدرون ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از فوت یک دره نورد ۳۵ ساله اصفهانی در دره ویژدرون ایلام خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در دره ویژدرون که به همراه گروهی از گردشگران غیربومی به این مکان رفته بود، نیروهای نجات و امداد کوهستان به محل اعزام شدند.

علی‌اصغر علی‌اکبری تصریح کرد: دو تیم واکنش سریع و تیم کوهستان با بالگرد و چهار تیم کوهستان دیگر از شهرستان ملکشاهی و مرکز استان به صورت زمینی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات نجاتگران هلال احمر پس از حضور در محل وقوع حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی کوهستان به داخل دره رفتند و به جنازه فرد فوت شده دست یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام توضیح داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در عملیاتی بسیار سخت و با استفاده از تجهیزات کوهستان پیکر فرد فوت شده را در ساعت یک و سی دقیقه بامداد جمعه بیست و هشتم شهریور از عمق حدوداً ۲۰۰ متری به بالا دست دره منتقل کردند و تحویل مراجع ذی‌ربط دادند.

نجات معجزه آسای جوان تهرانی از عمق چاه ۳۵ متری

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در پی یک مورد حادثه سقوط در چاه که به سامانه ۱۲۵ سازمان شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود، امدادگران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

جلال ملکی افزود: این حادثه در یک ساختمان در حال ساخت اتفاق افتاد که در قسمت حیاط آن چاهی خشک به عمق ۳۰ تا ۳۵ متری بود.

وی توضیح داد: جوان ۲۱ ساله‌ای در پروژه ساخت بنای جدید در این ساختمان حضور داشته که هنگام عبور به دلیل بی احتیاطی به داخل این چاه سقوط کرده و در عمق ۳۵ متری آن گرفتار شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و با تجهیزات کامل وارد چاه شدند و با تلاش موفق شدند این فرد را زنده و با آسیب کم از عمق چاه نجات دهند و تحویل نیروهای اورژانس دهند.

کد خبر 445014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.