آسفالت ۲۵۰۰ مترمربع از معابر ورنامخواست

شهردار ورنامخواست گفت: در هفته گذشته پس از تزریق MC ، با تأمین نیروی انسانی و مصالح مورد نیاز شامل دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دولایه استاندارد و تجهیز بموقع کارگاه، عملیات آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر شهر آغاز شد.

علیرضا اطهری فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای طرح نهضت آسفالت در سطح شهر یکی از مطالبات شهروندان است که با توجه به اجرای پروژه لوله گذاری شبکه فاضلاب در سالیان اخیر، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر در دستور کار قرار گرفت و در نهایت شهرداری ورنامخواست با اولویت بندی منطقی در اجرای پروژه‌های عمرانی، بهسازی معابر و خیابان‌ها را به مرحله اجرا رساند.

شهردار ورنامخواست با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان اصلی شهر تصریح کرد: در هفته گذشته پس از تزریق MC با تأمین نیروی انسانی و مصالح مورد نیاز شامل دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دولایه استاندارد و تجهیز بموقع کارگاه، عملیات آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر شهر آغاز شد.

اطهری‌فر با بیان اینکه نهضت آسفالت معابر شهر ادامه خواهد داشت تا شهروندان در فصل بارندگی و سرما با مشکل روبرو نشوند، اضافه کرد: پروژه بزرگ اجرای روکش آسفالت خیابان شریعتی ورنامخواست که در واقع مهم‌ترین مرحله بازسازی این خیابان بود در مدت زمان کمتر از یک هفته به پایان رسید.

وی عنوان کرد: شهروندان برای تحقق طرح نهضت آسفالت شهر باید هر چه زودتر نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند، زیرا قطعاً بی‌توجهی آنان به این مسئله باعث خواهد شد پس از اجرای طرح مجدداً شاهد تخریب زمین در کوچه و خیابان‌ها، تخریب آسفالت، نشست زمین و ایجاد چاله، هزینه سربار مرمت آسفالت، دپوی خاک مازاد به علت حفاری دستی در معابر عمومی و بروز خطرات احتمالی دیگر باشیم.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: اصلاح ترانشه‌های فاضلاب شهری به‌عنوان مطالبه مردم تا پایان طرح دنبال خواهد شد و شهروندان به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشند و تنها تلاش کنند وصل انشعاب منازل به شبکه با سرعت هرچه بیشتر اجرا شود.

کد خبر 444968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروندی که ازرفتن به شهرداری ورنامخواست عاجزشده IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    خواهشمندیم خیابان شهید رضاشاهمرادی،کوچه نواب۶/۲راهم آسفالت نمایید،این قسمت هم جزیی ازشهرورنامخواست محسوب میشه وهمه ی منازل این قسمت دارای پروانه ی ساخت ازشهرداری میباشند وبابت این پروانه شهرداری پول دریافت کرده که خدمات ارائه کنه ولی متاسفانه سالیانِ ساله که بدون آسفات رهاشده!!!
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 0
      چشم. حتما