طرح شمیم تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود/ توزیع ۱۵۶ بسته معیشتی در مرحله اول

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شمیم برای کمک به نیازمندان گفت: در مرحله اول اجرای این طرح ۱۵۶ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا در ناحیه یک شهر اصفهان توزیع شد و این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

حجت الاسلام اصغر توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی بین نیازمندان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج بسته معیشتی در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: جامعه هدف طرح شمیم، نیازمندان محلات حاشیه‌ای است و این طرح دو یا سه مرتبه دیگر در ماه صفر اجرا می‌شود. در اولین مرحله اجرای طرح شمیم با کمک یک خیر و اداره اوقاف ناحیه یک بسته‌های معیشتی لازم خریداری شد. اگر کمک خیرین برای تهیه بسته‌های معیشتی بیشتر شود، تعداد بیشتری از نیازمندان این نواحی را می‌توان پوشش داد و مواد غذایی و لوازم بهداشتی را در اختیار افراد بیشتری بگذاریم، کمک بیشتر خیرین سبب گسترش جامعه هدف طرح شمیم حسینی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان افزود: در ماه رمضان نیز بیش از یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در ناحیه یک شهرستان اصفهان توزیع شد؛ همچنین ۱۵۶ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان ناحیه یک شهرستان اصفهان توزیع شد.

کد خبر 444378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.