توقیف ۹ میلیارد کالای قاچاق دریک منزل روستایی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات موفق مأموران پلیس شهرستان "دیر" کالاهای قاچاق در یک منزل به ارزش ۹ میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "خلیل واعظی" ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و تمرکز بر کشف کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان "دیر" با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده، از تعدادی خودرو سواری حمل کالای قاچاق (شوتی) که در یک منزل مسکونی واقع در روستای "علی آباد " مخفی شده بود، مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رانندگان خودروها قصد داشتند در فرصت مناسب نسبت به انتقال کالاهای قاچاق به دیگر نقاط کشور اقدام کنند، افزود: با هماهنگی مرجع قضائی، اکیپی از مأموران پلیس آن شهرستان به محل اعزام و ۵ دستگاه خودرو حامل کالاهای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

واعظی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۴ هزار و ۲۱۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و ۵۹۰ کیلوگرم پوشاک، ۶ هزار و ۴۰۰ قطعه لوازم جانبی موبایل، ۹ دستگاه میکروسکوپ و ۲۷ عدد انواع ابزار آلات خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه ۵ متهم دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 443540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    داد از بدبختی