توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری در شهر جاسک

شهردار جاسک از اجرای طرح‌هایی با هدف توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری در این شهر خبر داد.

محمود آشفته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موانع توسعه گردشگری در شهر جاسک گفت: کمبود اعتبارات شهرداری یکی از موانع تحقق اهداف مدیریت شهری در این زمینه است.

وی اضافه کرد: با وجود کمبودها، امسال مجموعه تفریحی گردشگری سنگ سیاه به مساحت شش هکتار که شامل، فضای سبز، پیست اسکیت و دوچرخه، پیاده رو، زمین فوتبال ساحلی، هندبال و والیبال ساحلی و شهربازی است و تاکنون ۹۰ درصد از مراحل آن اجرا شده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار جاسک طراحی و اجرای پارک تلیسر به مساحت هفت هکتار در ساحل یکبنی و احداث بلوار ساحلی به سمت خور لوران به طول دو کیلومتر را از دیگر پروژه‌های عمرانی مهم این شهرداری در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: خور خلاصی، آبگرم پوراف، گل افشان، برج سیاه و سفید خور لوران و کوه‌های زیبای اطراف این شهر تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی است که باید از آن‌ها استفاده شود.

آشفته با بیان اینکه مجوز تأسیس هتل اقامت گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صادر شده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد پیاده رو ساحلی در "ساحل مقسا" به مساحت هشت هزار مترمربع، اجرای روشنایی بلوار خلیج فارس به طول ۱.۵ کیلومتر، اصلاح هندسی میدان شهدا و معابر سطح شهر، خرید و نصب هفت ست بازی کودکان در محلات و خرید ۳۰۰ عدد مخزن زباله از دیگر خدمات شهری برای توسعه عمرانی و ایجاد بستر مناسب جهت حضور گردشگران بوده است.

وی افزود: از پروژه‌های دیگر این شهرداری در سال جدید، احداث فاز دوم پیاده‌رو حد فاصل مسکن مهر تا بیمارستان خاتم‌الانبیا، ادامه پیاده‌روسازی مسجد امام علی(ع) تا محله لوران و ایجاد فضای سبز شهری در محوطه سنگ سیاه است.

کد خبر 442882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.