گندزدایی ۹۰ مدرسه در سطح شهر مشهد/ضدعفونی روزانه بیش از ۶۰ نقطه از محلات

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعداد ۹۰ مدرسه در این کلانشهر توسط نیروهای خدمات شهری ضدعفونی و گندزدایی شده است.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و مبارزه با ویروس کووید _۱۹، در عملیات ضد عفونی ۹۰ مدرسه، کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری و دیگر فضاهای تجمعی دانش آموزان در این مدارس ضدعفونی شد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس در زمان حضور نداشتن دانش آموزان در مدرسه ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: از ابتدای طرح مقابله با کرونا توسط شهرداری مشهد تا کنون بیش از ۹۰۰ نیرو شامل ۵۴۰ نیروی خدمات شهری و ۳۶۰ نیروی داوطلب کار ضدعفونی معابر عمومی، مکان‌های پرتردد، بیمارستان‌ها و سایر اماکن عمومی را برعهده دارند.

یعقوبی ادامه داد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی با بکارگیری ۱۰۸ دستگاه خودرو در حال انجام است و روزانه بیش از ۶۰ نقطه از محلات شهر ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳۵ هزار مورد از اماکن عمومی، ارگان‌های دولتی و سایر فضاهای عمومی توسط نیروهای معاونت خدمات شهری ضدعفونی شده است، ادامه داد: اکیپ‌های ضدعفونی و گندزدایی معاونت خدمات شهری به صورت روزانه با تمام توان در تلاش هستند تا بهداشت عمومی جامعه به طور قابل قبولی افزایش پیدا کند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تاکید کرد: در صورت درخواست آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای ضدعفونی سایر مدارس سطح شهر توسط اکیپ‌های ضدعفونی این معاونت وجود دارد.

کد خبر 442546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.