روی تاوارس پیشنهاد سپاهان را نپذیرفت + سند

مربی دروازه‌بانان سابق سپاهان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد پیشنهاد ساکت برای بازگشت به این تیم را نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روی تاوارس مربی سابق دروازه‌بانان سپاهان که سال‌ها تجربه حضور موفق در فوتبال ایران را داشته و دروازه‌بانان بزرگی را پرورش داده بود و با آمدن کرونا حاضر به بازگشت به ایران نشد، ساعاتی پیش با انتشار متنی در صفحه خود در اینستاگرام اعلام کرد سپاهان و محمدرضا ساکت پیشنهاد جدیدی برای حضور دوباره در سپاهان به این مربی پرتغالی داده اما او به علت قراردادی که با خورفکان امارات دارد آن را رد کرده است.

تاوارس در این استوری نوشته است: " از سپاهان به خاطر پیشنهاد و تلاش برای بستن قرارداد جدید با من، متشکرم. آرزوی خوش اقبالی برای خانواده سپاهان دارم. در حال حاضر چالش جدید در مسیرم با خورفکان دارم.

ممنون آقای ساکت"

به گزارش ایمنا، مذاکره جدید با روی تاوارس در حالی اتفاق افتاده که چند روز قبل رحمان احمدی با حضور در دفتر باشگاه با ساکت بر سر حضور در کنار تیم سپاهان مذاکره کرده بود. البته احمدی در مصاحبه‌ای گفته بود او تنها قرار است برای لیگ قهرمان در کنار طلایی‌پوشان باشد و حالا با رونمایی از پیشنهاد جدید ساکت برای تاوارس، به نظر می‌رسد سپاهان به دنبال مربی گلرهایی به جز رحمان احمدی است و شاید دلیل آن، توافق نکردن با نویدکیا برای سرمربیگری باشد.

کد خبر 442543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.