متخلفان اتفاق شاهین‌شهر به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: به نظر می‌رسد یک اتفاق غیرکارشناسی در مجموعه بهزیستی شاهین شهر صورت گرفته است که توسط تیم بازرسی تمام جوانب در حال بررسی و تکمیل اطلاعات هستیم و در صورت یقین پیدا کردن به انجام این فرآیند غیرکارشناسی قطعاً متخلفان به مراجع ذیربط معرفی شده و برخوردهای لازم می‌شود.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص موضوع جمع‌آوری کودکان کار در شاهین شهر، اظهار کرد: در حال بررسی موضوع و دلایل اتفاق روز گذشته در اداره بهزیستی شاهین شهر هستیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد یک اتفاق و فرآیند غیرکارشناسی در مجموعه بهزیستی شاهین شهر صورت گرفته است که توسط تیم بازرسی تمام جوانب در حال بررسی و تکمیل اطلاعات هستیم و در صورت یقین پیدا کردن به انجام این فرآیند غیرکارشناسی قطعاً متخلفان به مراجع قانونی ذیربط معرفی خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: شرح ماجرا پس از کسب اطلاعات دقیق و تکمیلی تا روزهای آتی به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته شماری از شهروندان شاهین شهر متوجه سر و صدای تعدادی کودک از زیرزمین اداره بهزیستی این شهر می‌شوند و این موضوع را به پلیس و نیروهای آتش نشانی اطلاع می‌دهند. به نظر می‌رسد کودکان کاری که از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند برای ساعاتی در زیر زمین این اداره محبوس شده‌ بوده‌اند.

کد خبر 442512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.