حمله مسی به مدیریت آبی اناری‌ها؛ بارسا زندگی من است

مسی گفت: در تیم خوشحال نبودم و تا الان تمایل به خروج داشتم ولی یک سال دیگر در تیم می‌مانم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شب گذشته جمعه- ۱۴ شهریور در یک اقدام غیر منتظره، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به شایعات رفتنش که چند روزی به یک حاشیه بزرگ در رسانه‌های دنیا تبدیل شده بود پایان داد، هواداران بارسا در سراسر جهان را از نگرانی درآورد و اعلام کرد در تیم می‌ماند.

فوق ستاره بارسا در یک گفتگوی اختصاصی با گل، به شدت علیه مدیریت بارتومئو در بارسا انتقاد کرد و اعتقاد داشت رئیس باشگاه به خواسته او عمل نکرده ولی با این حال بارسا زندگی و عشق ابدی او است.

مصاحبه کامل و اختصاصی سایت گل با لیونل مسی به شرح زیر است:


مسی در خصوص اینکه چرا آنقدر دیر در خصوص حواشی ایجاد شده صحبت کرد، گفت: اولاً برای اینکه بعد باخت در لیسبون بود که داستان خیلی سختی بود. می‌دانستیم حریف قوی است ولی نه با باخت اینطوری که چنین تصویر بدی از باشگاه منتشر کند. می‌خواستم کمی وقت بگذرد تا بیایم و همه چیز را توضیح بدهم.

وی ادامه داد: به هر شکلی که بود به من اجازه خروج ندادند و در بارسا ادامه خواهم داد تا با باشگاه وارد جنگ قانونی نشوم. باشگاه توسط بارتومئو اداره می‌شود و واقعاً افتضاح است. من هیچوقت ضد باشگاه زندگی و قلبم به اداره و جنگ قانونی نمی‌روم. بنابراین من خواهم ماند.

مسی افزود: همیشه گفتم که می‌خواهم اینجا بمانم و اینجا فوتبالم را تمام کنم. طبیعی است که پروژه برنده بخواهیم ولی واقعیتش این است که پروژه یا چیز درستی وجود نداشت و فقط سرگرممان کردند. همینطور که همیشه و قبلاً گفتم من همیشه آسایش را برای خانوادم و باشگاهم می‌خواهم. طی سال به رئیس و اداره گفته بودم که می‌خواهم بروم چون حس می‌کردم زمان من در اینجا تمام شده است. اعتقاد داشتم تیم به بازیکن‌های جوان نیاز دارد و زمان من در اینجا ممکن است تمام شده باشد.

ستاره آرژانتینی بارسا افزود: فکر رفتن و تغییر جو و اهداف جدید در سرم آمده بود. این فقط بعد از بازی با بایرن نبود، مدتی طولانی بود و رئیس را از این بابت باخبر کرده بودم. بارتومئو همیشه می‌گفت خودت می‌توانی برای آینده‌ات تصمیم بگیری و اگر می‌خواهی بروی یا بمانی خودت هستی که مشخص می‌کنی. من می‌خواستم بروم ولی بارتومئو به وعده‌اش وفا نکرد. همسرم با اینکه به روحش کلی ضربه زدم، حمایتم کرد و کنارم ایستاد.

مسی خاطر نشان کرد: همیشه افرادی بودند که کنارم باشند و این برایم کافی بود. ولی صحبت‌هایی از طرف مردم و رسانه‌ها می‌شنیدم که حس می‌کردم این‌ها شایسته بارسا نیست. بارسا به من همه چیز داد و من همه چیزم را برای بارسا دادم. میدانم اگر از بارسا شکایت می‌کردم و کار به دادگاه می‌رسید هیچوقت آسوده خاطر نبودم.

فوق ستاره بارسا گفت: فرستادن فکس موضوعی بود که خروجم را رسمی می‌کرد. من تصمیمم را قبلاً گرفته بودم و قرارداد داشتم با گزینه تمدید ١ سال اختیاری که من نمی‌خواستم استفاده‌اش کنم، نه می‌خواستم ضد باشگاه قرار بگیرم نه چیزی را شلوغ کنم. فوتبال دنیای سختی است و خیلی از آدم‌ها فیک هستند و راحت صحبت می‌کنند و این باعث شد که خیلی‌ها را بشناسم. خانواده‌ام شروع به گریه کرده بودند و بچه‌هایم از من می‌خواستند که از بارسا نروم. آن‌ها نمی‌خواستند مدرسه‌شان هم تغییر کند. تیاگو گریه می‌کرد و آمد گفت بابا نرو. تکرار می‌کنم این واقعاً سخت بود.

کاپیتان بارسا بیان کرد: روزهای اخیر واقعاً درد می‌کشیدم از اینکه بعضی از مردم به عشقم به بارسا شک داشتند. عشق به بارسا تا ابد در قلبم خواهد بود جدا از اینکه من چه مدت اینجا باشم.

مسی در خصوص اینکه چه چیزی خیلی به او ضربه زد و نظرش راجع به پول چیست، اظهار کرد: دوستان مسی، پول، خیلی چیزها به من ضربه زدند ولی من همیشه باشگاه را اولویت قرار دادم. من در جایی غیر از بارسا کلی پول بیشتر می‌توانم داشته باشم، ولی همه می‌دانند هدفم پول نیست. عشقم به بارسا تغییر نخواهد کرد. هرسال می‌توانستم بروم و کلی پول بیشتر از بارسا گیرم بیاد ولی می‌گفتم اینجا خانه‌ی من است و دنبال اهداف جدید می‌گردم.

مسی گفت: طبق معمول کل تلاشم را برای بارسا خواهم کرد. اوقات سختی داشتیم ولی نه به اندازه کسانی که در این مدت با این ویروس جنگیدند. افرادی که خانواده‌هایشان را از دست دادند با کلی چیز. لیگ قهرمانان را می‌توانی ببری یا ببازی ولی حداقل می‌خواهم دوباره رقابت کنم و اجازه ندهم رم، لیورپول و لیسبون دوباره تکرار شود. من ادامه می‌دهم. تنها راه رفتنم را رئیس گفت پرداخت ٧٠٠ میلیون یورو است و این غیرممکن است.

وی ادامه داد: تصور می‌کردم برای رفتن آزاد هستم همانطور که هر فصل رئیس می‌گفت و حقیقت این است که من رسماً قبل از ١٠ ژوئن به آن‌ها نگفتم چون داشتیم برای لیگ در شرایط سخت کرونایی رقابت می‌کردیم. رئیس گفت تنها راه رفتنت، پرداخت ٧٠٠ میلیون یورو است و یا رفتن به دادگاه. من هیچوقت ضد بارسا به دادگاه نخواهم رفت برای اینکه از اولین روزی که آمدم این باشگاه به من همه چیز داد.

وی افزود: متئو (پسر مسی) هنوز سنش کم است و معنی رفتن به جای دیگر و زندگی در جای دیگر را درک نمی‌کند. تیاگو سنش بیشتر است و چیزهایی از تلویزیون شنیده بود و فهمیده بود و سوال می‌کرد. او تمایلی به رفتن به مدرسه جدید و پیدا کردن دوستان جدید نداشت. من امیدوارم که بتوانم بهترین پیروزی‌ها را به همه کسانی که در این دوران کرونا رنج بردند تقدیم کنم. می‌توانیم یک بار برای همیشه بر این ویروس غلبه کنیم و همه به زندگی عادیمان برگردیم.

مسی در پایان افزود: همیشه تمایل به برد دارم. من رقابتی هستم و دوست ندارم چیزی را ببازم. کل چیزی که می‌توانم بگویم این است که در بارسا می‌مانم و هرچیزی که دارم را ارائه خواهم کرد. به رفتن به دادگاه و حریف بارسا شدن، فکر نخواهم کرد. کسانی که من را به اینجا رساندند و گولم زدند کسانی بودند که با اسم باشگاه کار می‌کنند، ولی بارسا زندگی من است. حقیقتاً پروژه‌ای وجود نداشت سال‌ها و خصوصاً از بازی مقابل رُم و بعضی پاسکاری‌ها و قائم شدن‌ها بود. همانطور که قبلاً گفتم دنبال خوبی برای خانواده و باشگاهم هستم‌. عشقم به تیم تغییر نمی‌کند و کل توانم را برای تیم و هواداران می‌گذارم.

کد خبر 442443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.