آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: فردا _پنجشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۹_ آیین آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان طبق سنوات قبل که ویژه برنامه‌هایی را برای بازگشایی مدارس داشت، امسال نیز علی‌رغم وجود شرایط کرونایی با توجه به سناریوهای اعلام شده آموزش و پرورش برای شرایط سفید، زرد و قرمز برنامه ریزی لازم را انجام داده و تحت عنوان «ستاد مهر» اکیپ‌هایی آماده‌باش هستند تا بر اساس وضعیت هر منطقه برنامه‌های پیش بینی شده را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس تبلیغات محیطی و حال و هوای خاص در شهر ایجاد می‌شود، افزود: اکیپ‌هایی از بخش‌های مختلف تجهیز شده و آماده باش هستند تا در صورت تبدیل وضعیت قرمز به زرد یا سفید، شلوغی و ازدحام ترافیکی ۱۵ روز نخست آغاز سال تحصیلی را مدیریت کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: فردا_ پنجشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۹_ آئین آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر با حضور شهردار اصفهان برگزار می‌شود.

مظفر با بیان اینکه ستاد مهر در چند محور فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: دیوارنگاره‌های فرهنگی در تعدادی از مدارس شهر نصب شده و جملات آموزشی فرهنگ ترافیک به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: معابر منتهی به مدارس توسط معاونت ترافیک مناطق ۱۵ گانه شهر ایمن‌سازی ترافیکی شده تا فضای خارج مدارس را با انجام اقداماتی همچون خط کشی، نصب تابلوهای ایمنی و اطلاع رسانی ترافیکی و نصب سرعت‌کاه ایمن کند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه فضاسازی شهری در چند محور فعالیت انجام خواهد شد، ادامه داد: نصب تک پایه‌ها، نصب کات‌استند با شکل جدید در چهارراه‌های شهر، نصب پوسترهای اطلاع رسانی مرتبط با بازگشایی مدارس در ایستگاه‌های اتوبوس و بی آر تی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

مظفر با تاکید بر اینکه تعداد ۹ اکیپ بازرسی جهت روان سازی ترافیک سطح شهر فعال می‌شود، اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و سطح شهر مستقر هستند تا گره‌های ترافیکی احتمالی در شهر را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی برای سه وضعیت سفید، زرد و قرمز دسته بندی شده و بر حسب شرایط، فعالیت تعریف شده خود را انجام خواهند داد.

کد خبر 442098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.