دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی در شهر یزد نصب می‌شود

سرپرست مدیریت حوزه مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از انعقاد قرارداد خرید و نصب دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

محمد مرزبان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه نصب دوربین‌های ثبت تخلف در چند نقطه از شهر در حال اجراست، اظهار کرد: قرارداد خرید و نصب دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی یا ثبت سرعت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون منعقد شده است.

وی افزود: این دوربین‌ها در راستای افزایش ایمنی، کاهش سرعت و کاهش تعداد و شدت تصادفات در معابر شهری در شش نقطه از شهر از جمله بلوار آیت الله خامنه‌ای، شهید پاک‌نژاد، مهر، ابن‌سینا، آزادگان و کاشانی نصب می‌شود.

سرپرست مدیریت حوزه مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد تاکید کرد: تاکنون ۷۰ درصد از مراحل کار انجام شده و در حال حاضر عملیات حفاری و احداث فنداسیون مربوط به دکل‌های روشنایی به اتمام رسیده است و پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده دوربین‌ها در نقاط مورد نظر نصب شود.

مرزبان تصریح کرد: با نصب دوربین‌های ثبت سرعت در زیرگذرهای شهر تاکنون شاهد کاهش محسوس تصادفات و افزایش ضریب ایمنی بوده‌ایم.

کد خبر 441992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.