کرونا ویروس و بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان/ ‏‬ایفا ۲۰۲۰ چگونه برگزار می‌شود؟

همایش IFA 2020 همانند دیگر رویدادهای فناوری سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار متفاوت برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همایش IFA هر سال در شهر برلین برگزار می‌شود تا شرکت‌های بزرگ فناوری مانند ال جی، سامسونگ، فیلیپس و سونی محصولات خود را به نمایش بگذارند. این محصولات شامل گوشی هوشمند، لپ تاپ، ساعت هوشمند و وسایل خانه هوشمند می‌شود. همایش ایفا نخستین بار در سال ۱۹۲۴ به شکل کنگره رادیویی برگزار شد. برخلاف دیگر رویدادهای فناوری، عموم مردم می‌توانند در این همایش شرکت کنند، اما امسال برگزاری این همایش به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه دیگری خواهد بود.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ چگونه برگزار می‌شود؟

دولت آلمان برگزاری همه رویدادها با حضور بیش از پنج هزار نفر را تا تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری ممنوع کرده است. شرکت‌های برگزار کننده همایش IFA 2020 نیز با مقامات برلین همکاری کرده و مفهوم جدیدی از برگزاری این نمایشگاه را ارائه کردند. در روش جدید، سلامت شرکت کنندگان تهدید نمی‌شود. همایش ایفا ۲۰۲۰ که در تاریخ سوم تا پنجم سپتامبر برگزار می‌شود قرار نیست به روی عموم باز باشد و تنها میزبان چهار هزار شرکت کننده خواهد بود. این رویداد به سه بخش کنفرانس‌های مطبوعاتی، رویدادهای IFA NEXT و IFA SHIFT Mobility و همچنین نمایندگان خرده فروشی و کسب و کارها تقسیم می‌شود.

علاوه بر این اعلام شده است که اجرای همایش ایفا در سال جاری از طریق پلتفرم‌های آنلاین به صورت زنده پخش می‌شود. در این صورت همه کاربران در سراسر دنیا می‌توانند محصولات جدید معرفی شده در نمایشگاه را ببینند. قرار است ۸۰ برند در سال جاری در ایفا حضور داشته باشند؛ البته مدیران بعضی از شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که برای حفظ سلامتی خود به محل برگزاری نمی‌روند و کنفرانس‌ها را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

سامسونگ

شرکت سامسونگ در همایش ایفا ۲۰۲۰ حضور نخواهد داشت و محصولات جدید خود را در مراسم آنلاین جداگانه‌ای در تاریخ دو سپتامبر ۲۰۲۰ (یک روز پیش از شروع کنفرانس ایفا ۲۰۲۰) معرفی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است که در این مراسم، گوشی هوشمند، تلویزیون هوشمند و لوازم خانگی معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد در این رویداد از چند تلویزیون OLED جدید سامسونگ نیز رونمایی می‌شود.

ال جی

اخیراً اعلام شده است که مدیر ارشد فناوری ال جی قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی ایفا را برگزار کند. قطعاً در این کنفرانس مطبوعاتی اطلاعات زیادی در مورد محصولات ال جی خواهید شنید. هنوز مشخص نشده است که شرکت ال جی چه محصولاتی را در همایش ایفا ۲۰۲۰ معرفی می‌کند. این شرکت اعلام کرده که قرار است تمرکز خود را بر معرفی لوازم خانگی قرار دهد که خانه را به دفتر کار تبدیل می‌کند.

هواوی

به نظر می‌رسد که شرکت هواوی قصد دارد در همایش ایفا ۲۰۲۰ در مورد استراتژی‌های کاری آینده خود توضیح دهد. شرکت هواوی در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته و محصولات متنوعی از جمله لپ تاپ، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و گوشی‌های هوشمند را تولید کرده است. هنوز مشخص نیست که این شرکت در همایش ایفا ۲۰۲۰ از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد.

آنر

با توجه به اینکه آنر اخیراً اعلام کرده است که محصولات جدید این شرکت به ارتقای زندگی هوشمند کمک می‌کند، باید انتظار رونمایی از محصولاتی مانند پوشیدنی‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌ها را داشته باشیم. این شرکت به تازگی از گوشی‌های جدید خود به نام Honor 9X Lite و Honor 20e رونمایی کرده و گوشی Honor 9A را وارد بازار کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که شرکت آنر در این همایش از گوشی جدیدی رونمایی نخواهد کرد.

ریلمی

این اولین بار است که شرکت ریلمی قصد دارد در همایش ایفا ۲۰۲۰ حضور پیدا کند، بنابراین به احتمال بسیار زیاد برنامه‌ریزی خاصی برای این همایش دارد. این شرکت قصد دارد در همایش ایفا ۲۰۲۰ خبر بزرگی را اعلام کند. ممکن است در این مراسم از گوشی هوشمند ریلمی X3 پرو رونمایی شود، اما هنوز قطعی نیست. در صورتی که علاقه مند گوشی‌های هوشمند هستید، مراسم ریلمی می‌تواند برایتان جذاب باشد.

موتورولا

شرکت موتورولا نیز قصد دارد در مراسم ایفا ۲۰۲۰ از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. به احتمال بسیار زیاد یکی از این محصولات، مدل جدید موتورولا ریزر خواهد بود. گوشی دیگر این شرکت به نام Moto G9 Plus نیز ممکن است در این همایش معرفی شود.

کد خبر 441986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.