آماده‌باش ۴۰۰ نفر از نیروهای شهرداری خرم‌آباد در دهه نخست محرم

شهردار خرم‌آباد از آماده‌باش ۴۰۰ نفر از نیروهای شهرداری این شهر برای ارائه خدمات به هیئات عزاداری خبر داد.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای بهتر برگزار شدن آئین عزاداری محرم ۱۴ اکیپ عملیاتی برای پاکسازی معابر متشکل از ۴۰۰ نفر از نیروهای شهرداری خرم‌آباد اعم از مدیران، کارکنان، پاکبانان، آتش‌نشانان مناطق سه‌گانه شهری به صورت آماده‌باش به خدمات رسانی به شهروندان و هیئت‌های عزاداری پرداختند.

وی با اشاره به افزایش شیفت‌های جمع آوری زباله در این ایام، عنوان کرد: جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر و تخلیه سطل‌های زباله قبل و بعد از برگزاری مراسم هیئت‌ها از جمله اقدامات شهرداری برای خدمات رسانی به مردم عزادار بود.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تخلیه، پاکسازی و شست و شوی چندباره جداول و مخازن زباله خصوصاً در اطراف جایگاه‌های عزاداری، جاروکشی و پاکسازی معابر جایگاه‌های عزاداری قبل و بعد از مراسم از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

شریفی مقدم تصریح کرد: همکاری نزدیک با هیئت‌های عزاداری و اهدای صدها متر بنر محرمی به هیئت‌های عزاداری، طراحی و چاپ و نصب بنرهای عزا و تسلیت و نصب پرچم‌های سیاه در سطح شهر و جایگاه‌ها همچنین انجام تبلیغات گسترده شعائر محرم از دیگر خدمات شهرداری بود.

کد خبر 441674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.