انتظار برای انتشار قورباغه، شاخ و گیسو ادامه دارد

با پایان نمایش همگناه حالا فقط دو مجموعه آقازاده و دل در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود و در حالی که سرنوشت صدور مجوز فعالیت این شبکه مشخص نیست مخاطبان آن در انتظار انتشار قورباغه، گیسو و جیران نشسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنوز معلوم نیست سرنوشت صدور مجوز ساخت برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه خواهد شد. آیا مسئولیت صدور این مجوزها به صدا و سیما سپرده خواهد شد یا بر روال سابق، سازمان سینمایی و وزارت ارشاد وظیفه صدور مجوز ساخت را بر عهده خواهند داشت. فارغ از سرنوشتی که به زودی مشخص خواهد شد، شبکه نمایش خانگی، سال آینده دست پرتر از همیشه خواهد بود. در ادامه نگاهی داریم به مجموعه‌های آماده انتشار، در حال ساخت و حاضر در مرحله پیش تولید شبکه نمایش خانگی را در سال آینده پر و پیمان خواهند ساخت.

قورباغه

آماده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی " قورباغه " به کارگردانی هومن سیدی است. بخشی از این سریال در ایران و بخشی دیگر در تایلند جلوی دوربین رفته است. قورباغه یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین سریال‌هایی است که در سال‌های اخیر ساخته شده است. تهیه کنندگی نخستین مجموعه سیدی در مقام کارگردان را علی اسدزاده بر عهده دارد و در آن بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی ایفای نقش می‌کنند.

قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد و به بیان مشکلات جامعه و تأثیرات آن روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: "من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته اس و نمی تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می بینم که در حال مردنم. "

در برخی از منابع عنوان شده بود که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه گذار این سریال امضا کرده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست، حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.

عاشقانه ۲، گیسو

به نظر می‌رسد سریال سازی برای منوچهر هادی همچون آب خوردن است. هنوز پخش مجموعه دل به پایان نرسیده که تصویربرداری مجموعه عاشقانه ۲، گیسو آغاز شده است. اگر چه فیلم دل، بازخورد مثبتی در بین مخاطبان نداشت و هادی در همه مصاحبه‌هایش سعی کرد اثر ناکام خود را توجیه کند، اما این موضوع اصلاً خللی در ساخت مجموعه جدید این کارگردان ایجاد نکرد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل اللهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی نسب و آزاده ریاضی بازیگران گیسو هستند.

بزرگ‌ترین برگ برنده گیسو، حضور محمدرضا گلزار است که همچنان به عنوان یک سوپراستار، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جذب می‌کند. گیسو درامی عاشقانه است که به شخصیت گیسو می‌پردازد. مهناز افشار، پانته‌آ بهرام، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین و حمیدرضا پگاه، غایبان بزرگ عاشقانه ۲ هستند که در فصل اول این مجموعه حضور داشتند.

ملکه گدایان

حسین سهیلی زاده سبقه طولانی در سریال سازی دارد. آثارش در رسانه ملی هم پر مخاطب و چند قدم از سریال‌های زمان خودش جلوتر و جوان پسند بودند. سهیلی زاده رگ خواب تماشاگر را به خوبی می‌شناسد و می‌داند دست روی چه داستان‌هایی بگذارد که بتواند از دیگر آثار جلوتر باشد. این کارگردان سال گذشته مجموعه مانکن را در شبکه نمایش خانگی داشت که درصد بالای رضایت مخاطبان را از آن خود نمود. ملکه گدایان، تازه‌ترین اثر سهیلی زاده است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و تصویر برداری آن بیش از ۲۰ روز است که آغاز شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: " امروز تو، می تونه فردای من باشه… هیچ کس از سرنوشت خبر نداره… حتی شما "

رؤیا نونهالی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، رضا بهبودی، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان و یسنا میرطهماسب در ملکه گدایان ایفای نقش می‌کنند. گفتنی است ابتدا سام درخشانی برای حضور در این سریال قرارداد بسته بود که به دلیل آغاز تصویربرداری مجموعه خوب، بد، جلف، از بازی در این سریال انصراف داد.

سیاوش

سیاوش یکی دیگر از سریال‌های نمایش خانگی است که در سکوت کامل خبری در حال تولید است و تا کنون هیچ خبری از آن منتشر نشده است. در ابتدا کارگردانی این مجموعه را نیما اقلیما بر عهده داشت که پیش از این ساخت فیلم سینمایی امیر را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. با شیوع بیماری کرونا، تصویر برداری این مجموعه متوقف شد و به دلیل ممنوعیت سفر به ترکیه، سازندگان سیاوش با ایجاد تغییر در متن فیلمنامه، در اواسط اردیبهشت تصویربرداری آن را از سر گرفتند. اما این تغییرات به مذاق اقلیما خوش نیامد و از کارگردانی این مجموعه انصراف داد تا سروش محمد زاده جایگزین او شود. این کارگردان جوان، پیش از این فیلم سینمایی چهارشنبه را ساخته است.

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، مهدخت مولایی، مرجان اتفاقیان و … از جمله بازیگران سیاوش هستند. انصراف اقلیما، ترکش‌های دیگری هم داشت، از جمله انصراف امیر جعفری و جواد خواجوی از بازی در این مجموعه که به ترتیب، مجید صالحی و علی عامل هاشمی جایگزین آنها شدند.

شاخ

رامبد جوان نشان داده است که در تولیدات همه مدیاها موفق است، چه در سینما و تلویزیون، چه در تئاتر و فضای مجازی. او قصد داشت سری جدید خندوانه را برای شبکه نسیم بسازد اما با شیوع بیماری کرونا از این تصمیم منصرف شد. حالا جوان قرار است مجموعه شاخ را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند. این سریال روایتگر داستان شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصمم است. یکی از نکات جذاب شاخ حضور پنج جوان ۲۰ تا ۲۵ سال است که هنوز هیچ کدام به دنیای حرفه‌ای بازیگری قدم نگذاشته‌اند و قرار است نقش‌های اصلی را ایفا کنند.

با توجه به سابقه جوان باید انتظار تولید سریالی جذاب و متفاوت را داشت.

جیران

حسن فتحی، راه و روش سریال سازی را به خوبی می‌شناسد و آثارش هم در رسانه ملی و هم در شبکه نمایش خانگی، یک سر و گردن از آثار دیگر بالاتر بوده‌اند. هنوز هم شهرزاد، محبوب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است. فتحی حالا قصد دارد با تولید یک سریال تاریخی به شبکه نمایش خانگی بازگردد. جیران، روایتگر زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به بیان اتفاق‌های بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد. تا کنون حضور پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، شبنم مقدمی و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگر در این مجموعه قطعی شده است.

با توجه به کارنامه فتحی، از هم اکنون می‌توان به انتشار مجموعه‌ای درخور و شایسته در شبکه نمایش خانگی امیدوار بود.

سریال‌های خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و هیولا ۲، دیگر آثاری هستند که به زودی برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شوند.

کد خبر 441554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.