مافی: دولت نمره قبولی می‌گیرد

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با صبر و استقامت و خصوصاً تلاش و تحملی که در حوزه نابرابری‌های سیاسی در دنیا از خود نشان داد، سختی‌ها را پشت سر گذاشت.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون عملکرد چهارساله دولت اظهار کرد: دولت برای عملکرد خود در طول دوره هشت ساله، نمره قبولی می‌گیرد. نمونه مشکلات و اتفاقات و بحران‌هایی که در این دو دوره وجود داشته، در دولت‌های قبلی وجود نداشته است.

وی افزود: موفقیتی که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات برجام داشت، در نوع خود در میان قراردادهای بین‌المللی دنیا کم‌نظیر بوده است، اما یک پیمان‌شکن به اسم ترامپ پیدا شد که این قرارداد خوب را که گشایش‌های زیادی به ویژه در حوزه اقتصادی داشت از بین برد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با صبر و استقامت و خصوصاً تلاش و تحملی که در حوزه نابرابری‌های سیاسی در دنیا از خود نشان داد، سختی‌ها را پشت سر گذاشت.

مافی تاکید کرد: این صبر و تحمل ثمره‌هایی هم داشته است که نمونه آن، دو شکست اخیر آمریکا در شورای امنیت است. واشنگتن در هر دو رجوعی که به سازمان ملل و شورای امنیت برای فعال کردن مکانیسم ماشه و تمدید تحریم تسلیحاتی ایران داشت، توفیقی پیدا نکرد. این دو شکست که برای آمریکا اتفاق افتاد، حاصل سختی‌ها و رنج‌هایی بود که مردم در اثر مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: سختی‌هایی که دولت در بخش سیاست خارجی تحمل کرده و حوزه بین‌الملل را اداره کرده، توانست این نتایج خوب را به دست بیاورد. برای جمهوری اسلامی، دستاوردهای ارزشمندی است که توانست آمریکا را در هفته‌های اخیر دو بار با شکست روبرو کند.

کد خبر 441194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.