افتتاح ۴ طرح عمرانی شهرداری لیسار

همزمان با هفته دولت، چهار طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری لیسار با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بابک باباخانی شهردار لیسار، در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حفظ و مرمت قلعه باستانی صلصال، احداث بلوار و موزائیک فرش، پیاده رو و اجرای کانال به مناسبت هفته دولت امروز در شهر لیسار به بهره برداری رسید.

وی افزود: فاز اول و دوم حفظ و مرمت قلعه باستانی صلصال لیسار شامل احداث راه پله‌های دسترسی و گیاه زدایی با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

شهردار لیسار، ادامه داد: احداث بلوار و نصب تیرهای تلسکوپی در خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل بخشداری کرگانرود تا خیابان شهید اشرافی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و یکصد میلیون ریال انجام شده است.

وی عنوان کرد: موزائیک فرش پیاده روهای معابر عمومی سطح شهر، جنب اداره پست، حقی، عبداللهی، سنگی، جنب کوچه اعتماد، مدرسه مفتح، محرمی، سید ترابی، مسجد عباسیه، عطایی، حبیبی، جبرائیلی و رضایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

باباخانی، افزود: اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی حد فاصل خیابان خیام تا روبروی درمانگاه شهید رسولی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا و همه طرح‌های مذکور امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 441133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.