افزایش فعالیت‌های شهرداری در ایام محرم/ نقش نهادهای اصلی فراموش نشود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخش های مختلف شهرداری در مقایسه با سال های پیش، بیشترین تلاش را برای تکریم و تعالیم شهر تهران به کار بسته، که موجب شفافیت و تشکر فراوان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق‌شناس، امروز (سه‌شنبه) در دویست و سی و سومین جلسه شورا، گفت: چندی است که به صورت همزمان و سازمان یافته، نهادهای تبلیغاتی و سازمان‌های اطلاع رسانی، از جمله برخی شبکه‌های صدا و سیما، در یک هماهنگی آشکار و نانوشته و غیر متعارف، سعی در تخریب مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرده‌اند که چرا در ایام عزای حضرت اباعبدالله (ع) شهر سیاهپوش و تجهیز نشده و تمهید کافی نشده است؟

وی تاکید کرد: در حالی که گزارش‌های رسیده حکایت دارد، شهرداران مناطق، سازمان‌های متولی و معاونت فرهنگی و اجتماعی، و سازمان فرهنگی و هنری در مقایسه با سال‌های پیش، بیشترین تلاش را برای تکریم و تعالیم شهر تهران به کار بسته‌اند که موجب شفافیت و تشکر فراوان است و آمار اقدامات نیز موید این پیشرفت هم به صورت کمی و کیفی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نکته عجیب اینکه، مشخص نیست علت این تهاجم غیر منصفانه و افزایش سطح مطالبات و توقعات، با این شدت که مسیری منطقی را طی نمی‌کند، چیست؟

وی ادامه داد: گویا منتقدین محترم خبر ندارند، که در این شهر ده‌ها سازمان و نهادهای کوچک و بزرگ وجود دارند، که فلسفه تأسیس آن‌ها این بوده و کار ذاتی آنها همین است. و برای این وظیفه هزاران میلیارد بودجه از بیت‌المال و مسلمین دریافت می‌دارند.

حق‌شناس اضافه کرد: آیا در این شهر اوقاف و خیریه وجود ندارد؟ آیا در این شهر هزاران مسجد و سازمان امور مساجد تعطیل هستند؟ آیا در این شهر دفتر تبلیغات اسلامی با ده‌ها شعبه موجود نیست؟ آیا در این شهر دفتر تبلیغات اسلامی وجود خارجی ندارد؟ آیا در این شهر ده‌ها بنیاد کوچک و بزرگ چون مستضعفان و ۱۵ خرداد، بسیج و اوج با مسئولیت مستقیم فرهنگی موجود نیستند؟ آیا در این شهر ستاد برگزاری نماز جمعه مسئولیتی ندارد؟ آیا در این شهر هزاران شعبه بانک و ده‌ها سازمان و وزارتخانه و دیگر سازمان‌های مربوطه محو بودند؟

وی گفت: آیا این رویکرد که همیشه مسئولیت به عهده مردم متدین و عاشقان ابا عبداله بوده، و به بهترین نحوه هم انجام می‌شده باید بهانه‌ای برای تهاجم و تخریب و طرح پرسش‌های بدون اساس باشد؟

کد خبر 440948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.