آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمانی در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی طبقه پنجم آپارتمان مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

شهرام مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمان در ساعت ۱۸:۰۸ دوشنبه سوم شهریورماه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۸ آتش نشان با هفت دستگاه خودروی اطفائی به بلوار دیلمان رشت اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، ادامه داد: آتش سوزی در یک باب انباری زیر شیروانی آپارتمان اتفاق افتاده بود، که با تلاش نیروهای آتش نشانی، از گسترش و سرایت آتش به انباری‌های واحدهای همجوار پیشگیری شد.

مؤمنی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مالک ساختمان ضوابط ایمنی و مقررات ملی ساختمان را رعایت کرده و آپارتمان دارای سیستم اعلان حریق و درب‌های ضد حریق و لوله خشک آتش نشانی بود. توانستیم لوله آب را به محل حادثه در طبقه پنجم برسانیم و بلافاصله آتش سوزی را مهار کنیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت وقوع آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 440809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.