روند ثبت نام کودکان اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش روند ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا کریمی در این خصوص، اظهار کرد: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس ثبت نام شده بودند می‌توانند امسال هم دوباره ثبت نام کنند. این دانش آموزان با هماهنگی وزارت کشور برگه هویت تحصیلی می‌گیرند و در مدارس ثبت نام می‌شوند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تمدید سالانه برگه‌های حمایت تحصیلی گفت: برگه‌های حمایت تحصیلی را هرسال باید از سوی وزارت کشور تمدید کنند؛ البته چون سابقه تحصیلی آن تعدادی که سال گذشته در مدارس ایرانی درس می‌خواندند وجود دارد، مشکلی ندارند و معمولاً تمدید می‌شود.

وی در مورد روند ثبت نام، ادامه داد: لذا دانش آموزان اتباع که سال گذشته در مدارس ما درس می‌خواندند می‌توانند مراجعه کرده و فرایند ثبت نامشان را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، کریمی اظهار کرد: سال گذشته ۵۳۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع در ایران تحصیل کردند، همچنین مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده‌ها امکان پذیر است.

کد خبر 440765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.