افتخاری: دولت همه امور کشور را به برجام گره زد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت همه امور کشور را به نتیجه برجام گره زد، در صورتی که با خروج آمریکا از آن‌، هیچ سودی نصیب کشور نشد.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون عملکرد چهارساله دولت اظهار کرد: دولت دوازدهم نتوانست در برخی از ابعاد اقتصادی به درستی عمل کند؛ زیرا از ابتدا نیروهای قدرتمندی را در عرصه اقتصادی به کار نگرفت و همه امور کشور را به نتیجه برجام گره زد، در صورتی که با خروج آمریکا از آن‌، هیچ سودی نصیب کشور نشد؛ در ادامه نیز با فشارهای حداکثری ایالات متحده آمریکا و شیوع بیماری کرونا در کشور بر میزان مشکلات اقتصادی افزوده شد.

وی افزود: دولت باید از ابتدای کار خود با ارائه برنامه‌ای جامع، شاخص‌های کشور را تعیین می‌کرد و در ادامه افرادی که شاخص‌های مناسبی داشتند را به عنوان وزیر انتخاب می‌کرد. اما دولت وزرا را بنا بر توصیه برخی افراد انتخاب کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: امروز معیشت مردم به اشتغال گره خورده است، اما باید به این نکته توجه کنیم که اشتغال نباید در قالب دولتی تعریف شود. دولت باید کوچک سازی شود و روی بخش‌های مختلف فعالیت های اقتصادی مردمی سرمایه گذاری کند. انتظار می‌رود دولت در سال پایانی خود مهارت آموزی را جایگزین کسب مدرک کند تا افراد متخصص وارد بازار کار شوند و سال‌ها وقت خود را صرف فارغ التحصیلی که تنها هزینه‌های زیادی برای نظام دارد نکنند.

افتخاری خاطرنشان کرد: دولت باید تمرکز خود را در راستای تحقق شعار سال قرار دهد و برای کاهش موانع جهش تولید در بخش‌های مختلف تلاش کند.

کد خبر 440608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.