برای توسعه ورزش اصفهان هرچه تلاش کنیم کم است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیرت شهری سعی کرده بر مباحث اجتماعی، ورزشی و فرهنگی نگاه حمایتی داشته باشد، گفت: با توجه به میزان خواسته جوانان، هرچه در امر ورزش تلاش کنیم کم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علیرضا نصراصفهانی در گردهمایی نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که امروز (دوشنبه) در باغ بانوان اصفهان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیریت شهری تمام قد در خدمت ورزش استان به‌ویژه ورزش بانوان است، اظهار کرد: نگاه شایسته به ورزش استان می‌تواند آسیب‌های اجتماعی به خصوص در بین جوانان را کاهش دهد و این قشر را بیش از پیش برای پرداختن به ورزش ترغیب کند.

وی با بیان اینکه اصفهان همیشه در ورزش کشور پیشرو و افتخار آفرین بوده، افزود: مدیرت شهری سعی کرده بر مباحث اجتماعی، ورزشی و فرهنگی نگاه حمایتی داشته باشد و در تلاش هستیم برای ورزش بانوان مکان‌های مناسب بیشتری را فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای پیشرفت ورزش بانوان با اداره کل ورزش و جوانان مذاکره لازم شده، تصریح کرد: با توجه به میزان خواسته جوانان، هرچه در امر ورزش تلاش کنیم کم است؛ هرگاه سالن و مکان‌های ورزشی در شهر احداث شود شاهد استقبال زیادی از سمت جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم برای جامعه ورزش و به خصوص ورزش بانوان شرایط مناسبی را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در اصفهان ۱۵۰ ایستگاه ورزشی داریم که مردان و زنان از آن استفاده می‌کنند و ایجاد این ظرفیت می‌تواند برای شهروندان و پیشرفت ورزش همگانی مؤثر باشد.

کد خبر 440603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.