سومین قرارداد نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری امضا می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از امضای سومین قرارداد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کالای برون‌شهری تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا، در بخشی از آئین امضای قرارداد نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون‌شهری، اظهار کرد: در راستای اقدامات نوسازی ناوگان، پیرو قرارداد هفته گذشته با بخش خصوصی برای نوسازی پنج هزار دستگاه کامیون و کشنده، امروز نیز با شرکت ایران‌خودرو دیزل و بانک توسعه تعاون، برای نوسازی هزار دستگاه دیگر از ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری قراردادی منعقد کردیم.

وی سود تسهیلات این طرح را ۱۸ درصد و دوره بازگشت آن را پنج ساله عنوان کرد و افزود: هدف ما این است که تا پایان شهریورماه، قرارداد دیگری برای نوسازی ناوگان در این بخش امضا کنیم.

حسن‌نیا، نوسازی ۱۵ تا ۲۰ هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل کالای برون‌شهری ظرف امسال و سال آینده را هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام و عنوان کرد: وجود ۵۲ هزار دستگاه کامیون و کشنده با عمر بالای ۴۰ سال در کشور و نیز صرفه‌جویی قابل توجه سوخت در قالب این طرح، گویای اهمیت این طرح است.

کد خبر 440424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام خودرو روتحویل میدن یافقط وام میدن