جنگ تیم‌های مطرح برای به خدمت گرفتن حسام عوار

ستاره خط میانی تیم لئون در فصل جاری این روزها موردتوجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار گرفته است و در صورت رضایت باشگاه لیون، ممکن است در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو از این تیم جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ای اس پی ان، حسام عوار کاپیتان تیم لیون در طی فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به‌جای گذاشت و بسیاری او را یکی از بهترین هافبک‌های فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در دنیا می‌دانند.

باشگاه‌های متعددی برای به خدمت گرفتن این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند که در این میان دو تیم آرسنال و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند.

البته جونینیو، ستاره سال‌های دور تیم لئون و مدیر ورزشی فعلی این تیم مذاکرات را متوقف کرده و فعلاً تمایلی برای صحبت در رابطه با انتقال عوار ندارد.

همچنین گزارش شده است که آرسنال حاضر است تا به‌عنوان بخشی از قرارداد، متئو گندوزی را نیز وارد معامله کند تا هزینه کمتری برای به خدمت گرفتن عوار بپردازد.

براساس بررسی‌ها، پیشبینی می‌شود که حسام عوار در بازار نقل و انتقالات کنونی ارزشی بالغ‌بر پنجاه میلیون یورو داشته باشد و به همین خاطر بعید است که باشگاه لئون حاضر شود با مبلغی کمتر حاضر به فروش کاپیتان خود شود.

عوار تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه لئون قرارداد دارد که این مسئله باعث می‌شود تا لئون بتواند در صورت تمایل برای فروش وی، مبلغ بیشتری را از مشتریان بازیکنش طلب کند. شایان ذکر است که باشگاه‌های دیگری نظیر پی اس جی و یوونتوس نیز تمایل خود را برای جذب عوار اعلام کرده‌اند.

کد خبر 440331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.