فدوی: دلدادگان انقلاب چهاردهه در مبارزه علیه باطل محک‌ خوردند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۴۱ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی همواره در مبارزه با باطل محک‌ خوردند زیرا هرگاه لازم بوده وارد صحنه شدند که نمونه بارز آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید به‌ویژه در دفاع مقدس است.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سردار علی فدوی صبح شنبه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند در مرکز همایش‌های صدا و سیما، اظهار کرد: امت اسلامی وقتی به تکالیف خود عمل نکرد باعث شد تا جنایتکارانی مثل شمر و ابن‌زیاد در این جامعه نفوذ پیدا کنند که خیل عظیمی را روز عاشورا در این سرزمین جمع کند و بزرگترین ظلم‌هایی که نمی‌توان تصور کرد را بر سر اهل بیت بیاورند که ذهن ما تاب و توان آن را ندارند.

وی در ادامه به تشکیل دولت اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی یکی از مراحل تحقق پنج‌گانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که تا این محقق نشود نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی تحقق یابد و منجی عالم ظهور کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه درباره شهدا روایت‌های بسیاری از معصومین وجود دارد که بهترین آن در ذیل آیه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ است که شیخ طبرسی آن را ذکر کرده، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی همواره در مبارزه با جبهه حق علیه باطل محک خوردند زیرا هرگاه لازم بوده این عزیزان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند که نمونه بارز آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید به خصوص در دفاع مقدس است.

فدوی با بیان اینکه دولت فقط شامل قوه مجریه نیست بلکه همه قوا را در بر می‌گیرد، گفت: بزرگانی چون شهید رجایی و بهشتی و دیدن آنها در خطوط مقدم جبهه چیز عادی بود و این نبود که رئیس جمهوری در محل خدمتش باشد و رزمندگان جبهه در خط مقدم باشند در خط مقدم بزرگان اجرایی کشور را می‌دیدیم.

وی افزود: از اول انقلاب در همه عرصه‌ها چون دعوا، جنگ و جبهه حق و باطل، پیروزی با انقلاب اسلامی بوده است و دشمنان ۴۱ سال با انقلاب اسلامی در حال جنگ هستند اما یک پیروزی نداشته‌اند. ما انقلاب اسلامی را نمی‌توانیم با اول انقلاب و حتی ۲ دهه گذشته انقلاب مقایسه کنیم چرا که خیلی نیرومند شدیم.

وجانشین فرمانده کل سپاه به حضور مدافعان حرم در سوریه اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا در قضیه سوریه ایستاد و گفت ما و همه متحدان خواستیم که در سوریه این دولت نباشد نتوانستیم، چرا؟ چون ایران نخواست، چرا ایران توانست این کار را بکند برای اینکه دلدادگان حق تا پای جان به میدان رفتند و سر عقیده و ایمان خود ماندند و از خداوند متعادل و معصومین تبعیت کردند.

فدوی یادآور شد: در هر عرصه‌ای که تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته، پیروزی متعلق به انقلاب اسلامی بوده است؛ امروز دلدادگان انقلاب اسلامی به چنان پیشرفت‌هایی در حوزه‌هایی چون دفاعی رسیده اند که وقتی از موشک‌های تولید شده خود استفاده می‌کنند جبهه باطل انتظار آن را ندارد؛ چرا که می‌گویند آنها در تحریم هستند و حتی نمی‌توانند دارو وارد کنند چگونه می‌شود که به اینجا رسیده‌اند.

وی ادامه داد: در این ۴۱ سال به برکت وعده‌های خدا و اینکه به تکلیف عمل کردیم نتایجی بهتر از این نمی‌توانستیم برابر جبهه باطل به دست بیاوریم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بعضی گرفتاری‌ها ما به این دلیل است که به اصطلاح پای‌کار نیستیم. به عنوان مثال هم امام (ره) و هم رهبری گفتند نباید نفت را به صورت خام بفروشیم ولی طی این مدت چون پای‌کار انجام این‌کار نرفتیم، این موضوع محقق نشده در واقع اگر سخنان امام (ره) و رهبری محقق می‌شد و می‌توانستیم به قله برسیم، امروز دشمنان این مردم نمی‌توانستند ما را در خیلی از زمینه‌ها به خصوص نفت تحریم کنند.

کد خبر 440249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.