تعطیلی سایت‌های بازی اصفهان تا خروج شهر از وضعیت قرمز

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در اصفهان محدودیت های جدید بر اساس مصوبات ستاد کرونا اعمال می‌شود.

سید رضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های جدید ستاد کرونا برگزاری هر گونه مراسم در آرامستان‌های شهر ممنوع شده است.

وی از تعطیلی سایت‌های بازی کودکان در پارک‌های شهر تا زمان خروج از وضعیت قرمز کرونا خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر هر گونه اتراق در پارک‌های شهر محدود شده و خانواده‌ها باید در این مکان‌ها فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی شده با انجام تبلیغات گسترده در سطح شهر و از طریق فرهنگ‌سازی، رعایت فاصله اجتماعی در پارک‌ها به شهروندان گوشزد می‌شود.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر در شهر، گفت: با توجه به اینکه سازمان بهداشت جهانی اخیراً اعلام کرده ضدعفونی معابر تأثیر چندانی در کاهش شیوع ویروس کرونا ندارد، این اقدام متوقف شده، اما محل تجمع افراد در ادارات و دستگاه‌های مختلف ضدعفونی می‌شود.

جعفریان‌فر ادامه داد: حفاظت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات و مکان های عمومی تشدید شده و رعایت آن الزامی شده است، البته باید نظارت‌ها نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر ویژه برای برگزاری مجالس عزاداری در ایام محرم، گفت: در این راستا دستورالعمل ویژه‌ای از سوی وزارت کشور برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم و صفر اعلام و به سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ شده است.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی ملزم به برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای باز به مدت دو ساعت شده‌اند.

کد خبر 439742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.