۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
لاتزیویی که سرش بی‌کلاه ماند!

در انتخابی عجیب توسط ستاره اسپانیایی سابق منچسترسیتی، این بازیکن قید حضور در لیگ قهرمانان اروپا را زد و ترجیح داد به کشورش بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه لاتزیو از اقدام داوید سیلوا و همچنین باشگاه رئال سوسیداد به‌شدت ابراز ناراحتی کرده چراکه این باشگاه در تلاش بود تا سیلوا را به خدمت بگیرد، اما این بازیکن درنهایت با سوسیداد به توافق رسید.

به نظر می‌رسید که هفته گذشته همه اقدامات برای عقد قرارداد انجام شده و پیگیری تست‌های پزشکی نیز در دستور کار قرار گرفته بود، اما درنهایت سیلوا با قرارداد سه ساله باشگاه لاتزیو با دستمزد سالیانه چهار میلیون یورو مخالفت کرد و به اسپانیا رفت.

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، داوید سیلوا هیچ اطلاعی در رابطه با قراردادش به باشگاه لاتزیو نداده و بدون در جریان قرار دادن سران باشگاه ایتالیایی، اقدام به عقد قرارداد با تیم رئال سوسیداد کرده است.

انتخاب تیم سوسیداد از طرفی توسط سیلوا کمی عجیب بود چرا که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور ندارد و به‌جای ترجیح دادن تیم لاتزیو که در این رقابت‌ها حاضر است به تیم سوسیداد رفت. به نظر می‌رسد که دلیل انتخاب این باشگاه توسط سیلوا، مسئله بازگشت به اسپانیا باشد. این بازیکن اسپانیایی که پیش از پیوستن به تیم منچسترسیتی نیز در تیم والنسیا بازی می‌کرد، تمایل زیادی به بازگشت به کشورش داشته و به همین خاطر از پیوستن به لاتزیو خودداری کرده است.

این اقدام باشگاه رئال سوسیداد تا حد زیادی باعث تعجب اهالی رسانه شد چرا که متخصصان  کمی پیش بینی می‌کردند که این بازیکن به این تیم بپیوندد و در واقع این انتقال غیرقابل پیش‌بینی ترین انتقال ممکن برای این تیم بود.

کد خبر 439594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.