خیرین تبریز به کمک معلولان حاشیه‌نشین بیایند

عضو شورای شهر تبریز گفت: تعداد قابل توجهی فرزند معلول در محلات حاشیه‌نشین وجود دارند که حمایت آن‌ها مهربانی بیشتر خیرین شهر را طلب می‌کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون بابایی‌اقدم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "وجود فرزندانی معلول در برخی از خانواده‌های فقیر و حاشیه نشین، عرصه را برای تداوم حیات ایشان به‌ویژه پدران و مادران رنجور و مظلومشان بسیار تنگ می‌کند.

چندی قبل، خانمی در تماس با حقیر از وضعیت نامطلوب کوچه‌شان دال بر امکان نداشتن حرکت ویلچر فرزند معلولش گلایه نمود، به همت همکاران خدوم شهرداری منطقه شش، جدول دفع آب‌های سطحی اجرا گردید، انتظار داریم عزیزان زحمتکش منطقه، ان‌شاءالله بزودی آسفالت‌ریزی معبر را نیز به انجام رسانند.

دیروز فرصتی شد، در معیت یکی از دوستان خوبمان، جواد رزقی از نزدیک با آقا میلاد عزیز دیدار کنیم. پدرش کارگر کوره‌های آجرپزی است و مادری که ۱۱ سال است پروانه‌وار گرد میلاد می‌چرخد. نکته جالب دیدارمان، حرف‌های مادر ایشان بود که گفتند خانه را مؤسسه خیریه ابرار قائم برایمان احداث کرده‌اند و خانمی به نام ندا رزم نژاد از مؤسسه بر بال آرزوها، حمایت از دو تا پسر دیگرمان را برعهده گرفته است.

چند کوچه بالاتر بعد از دیدن مشکلات محله پدری کنارم کشید و از وضعیت بد مالی و مشکلات فرزند معلولش گلایه نمود. متأسفانه تعداد قابل توجهی فرزند معلول در این محلات وجود دارند که حمایت آن‌ها مهربانی بیشتر خیرین شهر را طلب می‌کند.

ضمن تشکر از زحمات سخاوتمندان شهر بابت مهربانی‌ها و اقدامات نوع دوستانه‌شان و تشکر از خدمات ارزشمند عمرانی شهرداری منطقه شش، در طی چندین سال گذشته درخصوص دفع آب‌های سطحی و بهبود شرایط زیست‌محیطی محلات محروم، خواهشمندم اندک معابر باقی مانده را نیز ساماندهی نمایند تا زندگی برای مادران و پدران و فرزندانشان قابل تحمل‌تر شود."

کد خبر 439397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.